Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te teette ihan tavallisia perusruokia?

Vierailija
14.08.2010 |

Siis eri keittoja, laatikkoja kiusauksia, mitä laitatte niihin?

Alan olla kyllästynyt noihin samoihin (aina samat aineet) ja haluais välillä vaihtelua jotenkin.

Jos joku viitsii kertoa mitä laittaa itse kun tekee tavallista kotiruokaa, jos siitä saisi jotain vinkkejä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipparijuustokermaa ja uuniin.

Kanapasta: kanasuikaleita, kookosmaitoa, currytahnaa ja uuniin.

Vierailija
2/5 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras vinkki. Osta Aura Liimataisen Parasta kotiruokaa kirja ja rupea tekemään siitä järjestyksessä ruokia. Tee vaikka joka viikko yksi kasvisruoka, yksi jauheliharuoka, yksi keitto, yksi pasta jne, niin tulee monipuolista. Itse olen tehnyt tuosta kirjasta tuolla logiikalla ja hyvin toimii. Myös jälkkäreitäkin löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan perusainesten (sipuli,jauheliha, makaroni, munamaito) lisäksi raasteena porkkanaa. Mausteina pikkusen suolan ja pippurin lisäksi; kanelia, appelsiininkuorta, korianteria, chiliseosta ja tummaa sokeria/siirappia. Päälle laitan juustoksi fetaa. Kestosuosikki :)

Vierailija
4/5 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miettiä, mitä tänään syötäisiin..

Vierailija
5/5 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaronilaatikkoon sen lihan. Minä olen laittanut makaronilaatikkoon lihaksi nakkeja, lihapullia, kinkkusuikaleita, broileria, HK sinistä, kebabia, broilerinjauhelihaa

Myös siihen niin perinteiseen kinkkukiusaukseen voi vaihtaa lihan, siihen olen laittanut kinkun sijasta jauheliha (nauta tai broileri), lihapullia, nakkeja, HK sinistä, kebabia, lohta, broileria tai voi vaikka tehdä kasvisvaihtoehdon.

Keittoihin oon käyttänyt myös kaikkia yllämainittuja lihoja ja sen lisäksi laittanut vaihtelevasti wokkikasviksia, porkkanoita, herne-maissi-paprikaa tai herne-maissi-porkkanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi