Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 1-vuotias turvallisimmin turistibussissa? (Ei omaa kaukaloa mukana)

Vierailija
13.08.2010 |

Tiedän, että tämä on ikuisuusaihe, johon toiset suhtautuvat huolettomammin kuin toiset.

Mutta miten siis olette matkustaneet taaperon kanssa pitkän matkan turistibussissa? Kyseessä siis tietenkin Finnmatkojen bussikuljetus kentältä hotelliin, n. 1h.

Sylissä, vieressä penkillä "istumassa" lantiovyössä (toivottavasti bussissa on turvavyöt!) vaiko kenties kantoliinassa (kasvot äitiä vasten)?

Meillä siis kyseessä pienikokoinen 11-kuinen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauva oli 8 kk ja matkustimme, ja tietty av:lla oli vain kahdenlaisia mammoja.

Kunnon äidit ottivat TIETENIN AINA kaukalon mukaan joka paikkaan ja ei ole yhtään painavaa ja hankalaa ja mitään.

Ja toiset tuomitsi asiaa edes miettivät äidit hössöiksi ja menivät vaan miten sattuu.

Toi kantoliinaidea ei todellakaan ollut omani, jostain palstalta senkin luin muka hyvänä ideana. Itse alusta asti epäilin, ja kysynpähän nyt sitten täältä tietopalstalta mielipiteitä...

Hitto, jaksaisko sitä nyt sitten ottaa sitä kaukaloa mukaan.

Vierailija
22/25 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjeistavat tässä asiassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkusti ihan äidin sylissä, selkä menosuuntaan ja nukkui siinä..

Vierailija
24/25 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, että jos jo bussitransferista muodostuu elämää suurempi aihe, ei kannata matkustaa ollenkaan.

Juu, ja minä olen matkannut siellä sun täällä lapseni kanssa enkä ole roudannut mitään turvaistuimia mukanani, paitsi pari kertaa, kun olen tiennyt, että koneessa on tilaa ja lentomatka on sujunut paremmin niin.

Vierailija
25/25 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, että jos jo bussitransferista muodostuu elämää suurempi aihe, ei kannata matkustaa ollenkaan.

...mutta minkäs teet, kun oon tällaseks huolehtijaks syntynyt... Lasten saaminen ei ainakaan helpottanut asiaa...

t. omaan pähkäilyynsä ärsyyntynyt ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän