Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ovat muualta lihavia mutta jaloista ihan tikkuja?

Vierailija
13.08.2010 |

Tarkoitan nyt niitä jotka ovat sekä naamasta, käsistä, rintamuksesta että mahasta lihavia mutta jalat on kuin kaksi keppiä. Miksi jalat ei liho? Vai johtuuko esim. alkoholinkäytöstä (turvottaa naamaa ja kasvattaa kaljamahaa) tai siitä miten liikuu?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen miehen, jolla on kova kunto ja lihasta löytyy, muuten tikku mut maha on ku rantapallo

Sit on kans naisia joil on tollee, mut luulen et niist suurin osa on vaa raskaana..

Ja joskus oon törmänny naiseen josta oon luullu et on raskaana ja sit se ei ookkaa ollu :/

Minä: Moi! Millon on laskettu aika?

Täti: Ai mikä aika??

Minä: Siis ajattelin vain että milloin sun pienokainen syntyy?

Täti: En oo raskaana jos niin luulet ,_,

Minä: Öö.. Sori ihan hirveesti oon tosi pahoillani.. ;-; .-. *punastuskohtaus ja hirveä anteeksipyyntösepitys*

Vierailija
22/38 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kädet jalat (pl. sisäreidet) kapeammat kuin monella hoikalla, vaikka olen lievästi ylipainoinen, kroppa on vissiin päärynämallia.

Huvitti joskus kun puhuin pöydän takana jonkun uuden tuttavuuden kanssa (joka oli myös ylipainoinen, mutta hänellä oli läski jakautunut tasaisemmin), kun nousin ylös, niin hän oikein huudahti että "ai sinäkin olet ylipainoinen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinai se kitaravartlo on niin haluttu maailmalla kun se on aika harvinainen.

Vierailija
24/38 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeestihan päärynävartalo on naisellinen ja kaunis, ja "paksut" jalat voi peittää housuihin, tai iso takapuoli hameisiin, mutta tätä pallomahaa ei saa piilotettua MIHINKÄÄN, arrggghhh!!!!

Ei sitä kai sitten ikinä ole tyytyväinen siihen mitä on... :) Isoa takapuolta ei todellakaan peitä hameisiin, se näyttää vaan... no, isolta takapuolelta jota on YRITETTY peittää hameella! :D Mä taas katson kadehtien omenoiden hoikkia jalkoja (joissa ne lihakset todella näkyy) ja pientä peppua, ja mahan saa kauniisti vaikka tunikalla pois näkyvistä.

8

Juu ei saa, sen sijaan saa onnitteluja tulevasta perheenlisäyksestä. Lisäksi tunika saa näyttämään lihavalta.

Vierailija
25/38 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm joo toi on jännä, mun äiti on semmonen vähän pyöreä mut jalat hoikat. Ei tosin pistä silmään niin kuin joillakin. Itelläni taas on aina ollu "läskimmät" jalat kuin sillä, myös teini-iässä, vaikka useinhan teineillä kun ei vielä ole muotoja niin jalat on semmoset tikut. Mä oon ylävartalosta hoikka, pitkät hoikat kädet, rintakehä ihan luinen ja littanat rinnat, kapea vyötärö. Mutt lantio taas on hirmu levee ja reidet, monet housut jotka vyötäröltä löysät niin puristavat reisistä. Onneks oon kuitenkin pitkäjalkanen enkä mikään persjalkanen niin se vähän tasapainottaa. Ja kuitenkin sehän on parempi että rasva on reisissä eikä mahassa niin oon ihan tyytyväinen

Vierailija
26/38 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tyyppikysymys mihin läski kertyy. Minä olen juuri tuollainen omenavartalo. Mulla ei ole läskiä naamassa eikä käsissä mutta keskivartalolle kertyy helposti. Olen laihduttanut välillä ja aluksi jalat ja kädet laihtuvat entisestään ja viimeisenä vatsanseutu. Sama lihomisessa. On terveellisempää kuulemma jos läski kerääntyy takapuoleen ja jalkoihin kuin olla omenavartalo.

Vierailija
27/38 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinai se kitaravartlo on niin haluttu maailmalla kun se on aika harvinainen.

Vierailija
28/38 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just päinvastainen vartalo: hoikka yläosa ja paksut jalat. Takapuoli on pieni, mtta reidet, sääret ja nilkat paksut. No onneksi housuilla saa tän epäsuhdan peitettyä, en käytä shortseja tai hameita ikinä.

Vartonmuotoja on monenlaisia.

Vierailija
29/38 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku kertoa, miten lanteet saisi leveämmäksi?

Ruumiinrakennetta on paha mennä muuttamaan.

Itseäni ei mitenkään "ärsytä" eri tyyppiset ruumiinrakenteet oletuksena, mutta mulla on yksi kaveri joka on kans tämmönen omena, kun taas minä olen sellainen persevä; kapea vyötärö mutta kilot (ylimääräistä joku 7 kg) jakaantuneet rintoihin ja arseen sekä reisiin... Perus Rubens siis. :D

Mulle sitten saunassa aina kehuskelee niitä kinttujaan kuinka niissä näkyy lihakset ja kun mulla ei... Hammasta purren sanon aina että joo, niinpä näkyy... Enkä sano sanaakaan että mulla sentään näkyy lantio ja muut naisen muodot, eikä pelkkä pallomaha ja tikkujalat!

PHEEEW, sainpas purkaa sen tänne edes! Anteeksi armaat pallovatsasisaret, te ette oikeasti ärsytä mua YHTÄÄN enkä tosiaan ajattele mitenkään aktiivisesti noin, että "mulla sentään"... Sen ajatuksen voimin mä vaan jaksan sen ihmisen satunnaista seuraa. En mä tätäkään vartaloa ihanteena pidä, haluaisin sikspäkin ja alhaisen rasvaprosentin, mut kun en jaksa tehdä mitään sen eteen, niin näillä mennään... :)

Minullakin on kaveri joka kerää rastaa lantion alueelle ja on ulkonäöltään tosi naisellinen. Itse taas treenaan lihaksia, mutta en minä sellaisiin mittoihin tule pääsemään, ellen aido työkseni urheilla. Joillain vain on sitä tuuria omasta vartalostaan.

Vierailija
30/38 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tietäisinkin, itsellä ry 111cm, vy 92cm ja lantio 102cm ja kroppa on vielä sen mallinen että edestä/takaa en näytä lihavalta vaan tuo kaikki on kropan etupuolella ja näkyy ainoastaan sivusta. Mikään vaate ei istu eikä näytä hyvältä.

Vierailija
31/38 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen omena tikkujaloilla. Muutama vuosi sitten kävin kuitenkin rasvansiirrossa mahasta vyötärölle/peppuun, jonka seurauksena olen nyt tiimalasi vartaloinen. (Ei siis mikään Kim Kardashian peppu, vaan ihan luonnollisen näköinen niin että sain muutettua vartalon mittasuhteita "normaaleiksi")

Vierailija
32/38 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuota omenavartaloisuutta helpottaa laihduttaminen. Eihän se siis sitä mihinkään poista, mutta se on huomaamattomampi

Vierailija
33/38 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kädet jalat (pl. sisäreidet) kapeammat kuin monella hoikalla, vaikka olen lievästi ylipainoinen, kroppa on vissiin päärynämallia.

Huvitti joskus kun puhuin pöydän takana jonkun uuden tuttavuuden kanssa (joka oli myös ylipainoinen, mutta hänellä oli läski jakautunut tasaisemmin), kun nousin ylös, niin hän oikein huudahti että "ai sinäkin olet ylipainoinen".

Sinä nimen omaat ET ole päärynä, vaan omena. Meillä päärynöillä on muuhun kroppaan nähden paksut jalat ja korsettialue saattaa olla hyvinkin hoikka ja rinnat pienet. Ohuet jalat ovat nimen omaan omenoiden ominaispiirre,

Vierailija
34/38 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, että joillakin naisilla on reidet läskisen paksut ja perse leveä, mutta ylävartalo suhtkoht normaali, paitsi pienet rinnat?  Naama turvonnut ja helvetin iso nenä keskellä naamaa.

Kuntosalilla käyntikään ei ole näköjään auttanut vartalon muokkautumiseksi sopusuhtaisaksi.

Vierailija
35/38 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettavat laihduttaa,mutta syövät kuntoilun ohella liian rasvaisesti?

Vierailija
36/38 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen omenavartaloinen, mutta mulla on paksut reidet ja pohkeet (treeniaikoina kaikki lihaskin meni jalkoihin), ja leveäharteinen, joten olen onneksi läskistyneenäkin melko tasapainoisen näköinen (vaikka sitten tasapaksu :D ).

Ruumiinrakenne vaikuttaa tosi paljon, isällä oli samanlainen kroppamalli kuin mullakin (leveät hartiat, pitkät raajat, omenalihavuutta, lihaksikkaat jalat eli ylipainoisenakin aika sopusuhtaisen oloinen). Äiti taas on pieni ja pyöreä päärynä.

Vierailija
37/38 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metabolinen oireyhtymä. Sen voi aiheuttaa moni asia. Peritty taipumus, pitkäaikainen infektio yms.

Vierailija
38/38 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä nimen omaat ET ole päärynä, vaan omena. Meillä päärynöillä on muuhun kroppaan nähden paksut jalat ja korsettialue saattaa olla hyvinkin hoikka ja rinnat pienet. Ohuet jalat ovat nimen omaan omenoiden ominaispiirre,

Kyllä minulla tuo yläkerta on selvästi eri paria alakropan kanssa jo vaatekoon puolesta. Ja jalat tosiaan paksunevat ylöspäin, mutta hameen kanssa saa kuvan että ne olisivat hoikat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi