Haluatko kysyä minulta jotain?
Olen ihan tavallinen kansalainen,en millään tavalla erikoinen,mutta haluatko silti kysyä minulta jotain?
Kommentit (11)
Ja tavallinen kansalainen on joka elää normaalia elämää,käy ehkä töissä,hoitaa lapsia kotona,yms.yms. ja en tykkää munasta..ap
Kuka pissasi sinun muroihisi?
Olen yövuorossa ja työt seisoo tällä hetkellä:D Enkä syö muroja..
Ja tavallinen kansalainen on joka elää normaalia elämää,käy ehkä töissä,hoitaa lapsia kotona,yms.yms. ja en tykkää munasta..ap
Heti viisaammat sai kiikkiin. Et voi olla tavallinen kansalainen jos et tykkää munasta. Miksi kysyä sinulta enää mitään jos et edes ole olemassa tai vastaa rehellisesti?
Osaatko selittää niin sitten kysyn sinulta piin likiarvon 50 desimaaliin tarkkuudella.
Heti viisaammat sai kiikkiin. Et voi olla tavallinen kansalainen jos et tykkää munasta. Miksi kysyä sinulta enää mitään jos et edes ole olemassa tai vastaa rehellisesti? Osaatko selittää niin sitten kysyn sinulta piin likiarvon 50 desimaaliin tarkkuudella.
Eli olen siis hieman tymempi kuin tavallinen;) Joo kananmunasta kyllä tykkään:) Öö,miten niin en ole olemassa,jokaiseen kysymykseen olen rehellisesti vastannut,tuota muna juttua en vain tajunnut...
tarkoitin.
Sellaista ei ole jota ei voi olla olemassa, niin kuin esim. aviossa oleva poikamies.
baarissa joskus noita em. näkyy. Aviossa olevia poikamiehiä siis.
tarkoitin. Sellaista ei ole jota ei voi olla olemassa, niin kuin esim. aviossa oleva poikamies.
Pitääkö mielestäsi olla homo että on tavallinen kansalainen? Eli meidän miestenkin on tykättävä munasta?? Oot seko..
En ole kyllää omaa munaa maistanut,joten en vielä tiedä tykkäänkö,kipitänkin tästä vessaan maistamaan:)
annatko anteeksi sen?