Apua! Toisesta koneesta hävisi yllättäen ä-kirjain ja @-merkki
Kommentit (7)
(riippuen onko sulle engl. vai suom. kielinen käyttöjärjestelmä) ja hae sieltä kieliasetukset. Jostain sieltä löytyy tieto siitä, miten vaihdat näppäimistöllä kieltä toiseen (esim. onko se vasen ctrl+ oikea shift). Voit toki yrittää tuotakin painaa ja koittaa tulevatko ne takaisin.
Sä olet nyt vahingossa painanut tuon kielen vaihdon päälle. Mulle kävi vähän aika sitten samalla tavalla :D
Olin ihan varma, että toi ehdotus oli joku tsoukki. Niin järjettömältä toi näppäinyhdistelmä kuulosti =) Mutta suurkiitos siis neuvosta!
ap
(riippuen onko sulle engl. vai suom. kielinen käyttöjärjestelmä) ja hae sieltä kieliasetukset. Jostain sieltä löytyy tieto siitä, miten vaihdat näppäimistöllä kieltä toiseen (esim. onko se vasen ctrl+ oikea shift). Voit toki yrittää tuotakin painaa ja koittaa tulevatko ne takaisin.
Sä olet nyt vahingossa painanut tuon kielen vaihdon päälle. Mulle kävi vähän aika sitten samalla tavalla :D
Hain sinne sen suomenkielisen näppiksen ja painoin käytä. Mut ei se ainakaan riittänyt. Ja lapsethan sen koneen sai (taas) sekaisin, en minä =)
ap
Sitä klikkaamalla voit muuttaa kieliasetuksia nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Milläs ne saa takaisin?
Menen heti kokeilemaan...