Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G. Romanttisinta mitä miehesi on tehnyt?

Vierailija
12.08.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänyt meidän perhettä pystyssä kun olen itse ollut välillä todella heikossa hapessa.

KIITOS rakas aviomieheni :)

Vierailija
2/7 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänyt meidän perhettä pystyssä kun olen itse ollut välillä todella heikossa hapessa.

muka romanttista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo muka romanttista?

Määrittele romantiikka :D

Ei vaiskaan. Nuo tuommoiset hetket elämässä on niitä oikeasti tärkeitä, ei jotkut ruusupuskat hääpäivinä...

Vierailija
4/7 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka exäni jo deittailuaikanamme uhkasi tappaa hänet ellei häivy mun viereltä. Ottanut poikani mukaan testamenttiinsa. Tuo joka ilta mulle peiton ja vissylasin, ettei mun tarvitse nousta sohvalta.. Niitä riittää. Määrittele tosiaan romantiikka?

Vierailija
5/7 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamiaista mun dieettini mukaan (ei koskaan tee aamiaista edes itselleen, syö vasta lounaan)

Olin South Beach-dietillä ja kerroin syöväni aamulla joko munakkaan tai sitten kinkkujuusto-rullia. No mies väsävi mulle munakkaan ja kinkkujuusto-rullia ja toi sänkyyn :)

ihana

Vierailija
6/7 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo South Beach -dieetti?

Vierailija
7/7 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sänkyyn vohveli-aamiaisen kermavaahdon kera :) Ja meillä ei ollut aiemmin vohvelirautaa, joten olin toivonut sellaista lahjaksi. Mies olikin mennyt astetta pidemmälle :)