Työkaveri hankki vauvan yksinään. Mä vaan en voi käsittää.
Nainen on 32-vuotias ja halusi vauvan. Ei ollut miestä, joten hankki sen yksinään. En tiedä miten, keinohedelmöityksellä vai jotenkin muuten. Mutta miestä ei ole kuitenkaan.
En voi käsittää. Miksi kukaan haluaa vauvan yksin? Ja miten sellainen voidaan sallia (esim. tuo keinohedelmöitys yksinäiselle naiselle!!!). Vauvan kanssa on rankkaa ihan puolisonkin kanssa.
En osaa edes onnitella. Ei lapsia pitäisi saada noin.
Kommentit (33)
Jos e an tiedä taustoja, voi lapsi olla saanut alkunsa ihan luonnollisestikin. Voihan äidillä ollut olla suhde ja mies on vaikka jättänyt heti raskauden tultua ilmi. Se voi olla kova pala äidillekin. tai äiti on voinut jättää miehen, jos hän on paljastunut täysin hulttioksi. Mikä vaan on mahdollista. ja sitä se elämä on.
ja on rohkeita elämässään. kaiki eitarvi edes elättäjäinsinööriä tms.
Jos e an tiedä taustoja, voi lapsi olla saanut alkunsa ihan luonnollisestikin. Voihan äidillä ollut olla suhde ja mies on vaikka jättänyt heti raskauden tultua ilmi.
Ap, ajattele jos miehelläsi olisi rakastajatar ja tämä tulisi raskaaksi, pitäisi lapsen, mutta ei huutaisi työpaikalla kaikille, että lapsen isä on miehesi ;) Eli ei ehkä halua kaikille kertoa lapsen isää, joka voi olla toisaalla parisuhteessa tms.
mutta riittää hyvin. Ja on varmasti parempi kuin välinpitämättömät vanhemmat.
Meitä on moneksi ja tietämättä faktoja kunnolla, on turha tulla tänne palstalle ihmettelemään ja syyttelemään.
on aika monta epäluonnollista asiaa. Jos vaikka lapsesi maksa tai sydän lakkaa toimimasta, on se luonnon tapa kertoa, että lapsesi on elinkelvoton. Kuitenkin nykyään voidaan siirtää elimiä toisesta ihmisestä toiseen, eikö se ole todella epäluonnollista?
sitä elämänkumppania ei vain ole löytynyt.
Kun ikää on yli 30 vuotta on pakko tehdä jotain jos lapsen haluaa. En minäkään ymmärrä keneltä on pois jos hän lapsen tekee. Työssäkäyvä ihminen joka ei millään tuilla elele nyt enkä usko että lapsen saannin jälkeenkään (no äippälomaajan nyt tietty).
Työssäkäyvä ihminen joka ei millään tuilla elele nyt enkä usko että lapsen saannin jälkeenkään (no äippälomaajan nyt tietty).
Itse en tehnyt, mutta sain, lapsen yksin. Äitiysloman ajankin sain vain normaalin äitiyspäivärahan, jonka olisin saanut myös ollessani yhdessä lapsen isän kanssa ;)
lapsensa miten haluaa. Suotavaa tosin on, että lapsesta myös huolehditaan!
ilmoitti odottavansa lasta miehelleni. Oli hieman liian kova pala purtavaksi.En voi kyllä siitä tuota naistakaan syyttää tietenkään.
kyse oli vain yhdestä illasta, kun meille tuli riitaa. Mutta ehkäpä se miehen petollisuus loppuviimein oli se syy, vaikka yritettiin vielä ja sulatin sen vauvankin.
Vierailija kirjoitti:
yritetään saada lapsia sellaisille ihmisille, jotka eivät sitä voisi mitenkään saada. Siis yksinäisille naisille tai homopareille.
En ota kantaa siihen, onko lapsella hyvä olla yhden aikuisen tai kahden samaa sukupuolta olevan rakastavan aikuisen kanssa. Ei todellakaan ole kyse siitä!
Jos kaksi naista ei voi saada lasta keskenään, miksi niille pitäisi keinotekoisesti sellainen hankkia? Hyväksyisivät sen, etteivät voi saada lasta kun ovat lesboja. Tai homot.
Jos olisin yksinäinen nainen, voisin tietenkin ja varmasti haluaisinkin lapsen. Ei silti tulisi mieleenikään vaatia itselleni lasta, jos minulla ei olisi miestä!
Lapsen saamiseen tarvitaan miestä ja naista, oli lapsen "loppusijoituspaikka" sitten yksinäinen nainen tai kahden miehen "perhe". Lasta ei yksinkertaisesti vain saada alkuun ilman naista ja miestä.
Käsittämätön tämä maailma.
ap
Urpo ja ahdasmielinen. Ei se mitään- itsekin olin joskus ennenkuin jouduin itse silmätysten näiden asioiden kanssa.
hetkonen pienoinen...