Kannettava. Mitä ominaisuutta olisi kannattanut katsoa tarkemmin ennen ostamista?
Olen menossa ostamaan kannettavaa. Aika halppista, tyyliin 500 euroa.
Sanokaa jotain mihin ominaisuuteen olisi kannattanut kiinnittää enemmän huomiota ennen ostamista (mutta ette kiinnittäneet)!
Kommentit (25)
Lähinnä ajatus on käyttää konetta kirjoittamiseen ja varakoneena nettiin pääsemiseen. Minulla on ihan hyvä pöytäkone olemassa.
Jonkin verran tulee konetta liikuteltua, ei kuitenkaan jatkuvasti kanniskeltua.
Muuten voi olla aika riisuttu malli, mutta akun pitäisi jotakin kestää, näppäimistö mahdollisimman hyvä ja näyttö riittävä (siksi ei miniläppäriä).
ap
http://alatest.fi/arvostelut/kannettavat/acer-aspire-4810-4810t-4810tg-…
Nimittäin juuri samoihin tarpeisiin hain omaa läppäriä. Mukava näppäimistö oli ehdoton edellytys ja tässä se toteutuu hiton hyvin.
Olen hyvin tyytyväinen Linuxin käyttäjä =)
Mulla hajos juuri kun takuu meni umpeen. 2 v. Acer on toiminut hyvin. Näytön muistia vähintään 2 M.
mutta myyjään olisin silti kiinnittänyt huomiota. Valitettavasti halusin tukea pientä firmaa ja minua huijattiin. Ikinä en siihen liikkeeseen mene ja olen kyllä kertonut asiasta muillekin.
myös acerin huoltopalvelu/maahantuonti oli huono. Rahat kyllä kelpasivat.
Ajattelin (tai mieheni ajatteli) että säästetään pari sataa kun ei osteta applea mutta olisi kyllä kannattanut ne rahat "uhrata"
word!