Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys niille jotka eivät ole fb:ssä tai on erittäin tiukat yksityisyysasetukset

Vierailija
12.08.2010 |

Kumpi näistä on syysi?

-rikosrekisteri

-vainoharhaisuus

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi näistä on syysi?

-rikosrekisteri

-vainoharhaisuus

sen on pakko siis olla tuo vainoharhaisuus?

Oikeasti Vauva Onlinella oli niin uteliasta porukkaa, että piti laittaa tietoja kireälle, koska palsta mammat kävivät kauttani vakoilemassa muiden tekemisiä ja tilapäivityksiä.

Miten sairas voikaan ihminen olla?

<a href="http://www.facebook.com/profile.php?id=100000531951774" alt="http://www.facebook.com/profile.php?id=100000531951774">http://www.facebook.com/profile.php?id=100000531951774</a&gt;

Niemi Vatanen 37 v. *laulaa*

Vierailija
42/51 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pitää sen pienen, suljetun piirin porukkana. Torjun puolitutut ja tutut, joiden kanssa en halua olla tekemisissä muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivitykset näkyivät sitä kautta.

Kun suljin seinän, tuli ihmeellisiä kaveripyyntöjä, joiden alkuperä oli ihan selvä.

Vierailija
44/51 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen. En usko saavani mitään uutta elämääni.

Ihan jonninjoutava media.

Vierailija
45/51 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivitykset näkyivät sitä kautta.

Kun suljin seinän, tuli ihmeellisiä kaveripyyntöjä, joiden alkuperä oli ihan selvä.

Ei ne kavereidesi omat statuspäivitykset minnekään näy, paitsi jos heilläkin on avoin seinä ja seinälläsi näkyi "*laulaa* kävi kommentoimassa Maija Mäkisen statusta"

Vierailija
46/51 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosta, mitä muille ihmisille kuuluu :-) Eikä sen puoleen kiinnosta kertoa joillekkin puolitutuille, joille en ennen facebookkiakaan soittanut että "nyt meidän pekka on kuumeessa"-tyylisiä puheluita. MInusta on outoa, että nykyään omat kuumiset kerrotaan sellaisille, joille korkeintaan kadulla moikataan, että ton mä tunnen jostain.

Vierailija
47/51 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi vieraiden ihmisten PITÄISI nähdä mun kuvia..?! :D

Vierailija
48/51 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on ammattini, eli olen opettaja ja en halua että oppilaani ja/tai heidän vanhempansa pääsevät sitä kautta näkemään mitään mun tietoja.

Oppilaiden kaveripyyntöjä en hyväksy, vaikka olisi kuinka ihana oppilas kyseessä.

Vierailija
49/51 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssä jossa tapaan PALJON ihmisiä, ja vaikka suurin osa heistä on normaaleja, fiksustikäyttäytyviä aikuisia, niin joukkoon mahtuu muitakin.

Samasta syystä mulla on työpuhelimen lisäksi yksityiskänny, jonka numero on salainen.

Vierailija
50/51 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi jotenkin noloa olla siellä. Kaikki ne joita tunnen, ja jotka ovat fb:ssä, ovat jotenkin reppanoita. Ei oikeaa elämää ja meininkiä. Minulla on niin paljon oikeatakin tekemistä, ettei tarvitse kehitellä mitään sijais aktiviteettia. Ja teko "ystäviä". Lähtekää harrastamaan jotain, ettei tarvi lihavana ja naama valkoisena istua ruudun äärellä!!

Vierailija
51/51 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain näe järkevänä levitellä paljon tietoja minusta (esim. osoite, syntymäaika, puhelinnumero) netissä.