Kysymys niille jotka eivät ole fb:ssä tai on erittäin tiukat yksityisyysasetukset
Kumpi näistä on syysi?
-rikosrekisteri
-vainoharhaisuus
Kommentit (51)
Haluan pitää sen pienen, suljetun piirin porukkana. Torjun puolitutut ja tutut, joiden kanssa en halua olla tekemisissä muutenkaan.
päivitykset näkyivät sitä kautta.
Kun suljin seinän, tuli ihmeellisiä kaveripyyntöjä, joiden alkuperä oli ihan selvä.
Niemi Vatanen 37 v. *laulaa*
jälkeen. En usko saavani mitään uutta elämääni.
Ihan jonninjoutava media.
päivitykset näkyivät sitä kautta.
Kun suljin seinän, tuli ihmeellisiä kaveripyyntöjä, joiden alkuperä oli ihan selvä.
Niemi Vatanen 37 v. *laulaa*
Ei ne kavereidesi omat statuspäivitykset minnekään näy, paitsi jos heilläkin on avoin seinä ja seinälläsi näkyi "*laulaa* kävi kommentoimassa Maija Mäkisen statusta"
kiinnosta, mitä muille ihmisille kuuluu :-) Eikä sen puoleen kiinnosta kertoa joillekkin puolitutuille, joille en ennen facebookkiakaan soittanut että "nyt meidän pekka on kuumeessa"-tyylisiä puheluita. MInusta on outoa, että nykyään omat kuumiset kerrotaan sellaisille, joille korkeintaan kadulla moikataan, että ton mä tunnen jostain.
Syy on ammattini, eli olen opettaja ja en halua että oppilaani ja/tai heidän vanhempansa pääsevät sitä kautta näkemään mitään mun tietoja.
Oppilaiden kaveripyyntöjä en hyväksy, vaikka olisi kuinka ihana oppilas kyseessä.
Olen työssä jossa tapaan PALJON ihmisiä, ja vaikka suurin osa heistä on normaaleja, fiksustikäyttäytyviä aikuisia, niin joukkoon mahtuu muitakin.
Samasta syystä mulla on työpuhelimen lisäksi yksityiskänny, jonka numero on salainen.
Minusta olisi jotenkin noloa olla siellä. Kaikki ne joita tunnen, ja jotka ovat fb:ssä, ovat jotenkin reppanoita. Ei oikeaa elämää ja meininkiä. Minulla on niin paljon oikeatakin tekemistä, ettei tarvitse kehitellä mitään sijais aktiviteettia. Ja teko "ystäviä". Lähtekää harrastamaan jotain, ettei tarvi lihavana ja naama valkoisena istua ruudun äärellä!!
En vain näe järkevänä levitellä paljon tietoja minusta (esim. osoite, syntymäaika, puhelinnumero) netissä.