Mahdoinko nähdä ihan oikean prostituoidun kun
tytöllä/naisella ei ollut alusvaatteita, lyhyt mekko. Venäläinen. Seisoskeli saman hotellin (sas)edessä missä olimme perheen kanssa.
Kävimme ulko-ovella tupakilla monesti ja tyttö lähti sisään miesten kanssa.
Kommentit (25)
kai muistit tuijottaa moista menoa?
ei ollut pikkareita?! Mä luulin et SINÄ olet huora! Olit vähän nolona ja pukeutunut liian kireeseen tunikaan ja tupakoit koko ajan. Välillä kävit sisällä ja välillä toit lapsesi siihen ulos tupakalle sun kaa.
^
Olikohan se oikea myyjä, nosteli tavaroita hyllyyn ja välillä jutteli ihmisten kanssa. Kävelin siinä kärryjen kanssa edes takas ja yritin kytätä oliko se myyjä...en tiedä varmaksi...voisiko joku auttaa?
että joku teistä kirjoittajista on..kun ette paheksu.
pelottavaa..
Vapaat työajat ja hyvä palkkako? Niin kauan kun nainen tekee sitä ihan oman valinnan vuoksi ei ole mitään kritisoitavaa.
Vapaat työajat ja hyvä palkkako? Niin kauan kun nainen tekee sitä ihan oman valinnan vuoksi ei ole mitään kritisoitavaa.
moraalia?
käy koko ajan tupakalla lastensa kanssa.
useimmat naiset ovat useamman miehen kanssa elämänsä aikana.
Kyllä siitä voi ihan hyvin maksun samalla ottaa.
ja olit lastesi kanssa. Millaisen mallin oikein annat lapsillesi...hyi.
Eivät itse tajua kuinka paha haju niistä lähtee. Jos tajuaisivat lopettaisivat varmasti.
Itse mätänisin ennemmin katuojaan! En tekisi sitä edes miljoonista! Minua ei voi ostaa.
Kunnioittakaa itseänne naiset!
Itse mätänisin ennemmin katuojaan! En tekisi sitä edes miljoonista!Kunnioittakaa itseänne naiset!
siksi osa kritisoi sitä aina ja iänkaikkisesti.
aina on vaihtoehto, se on tietoinen valinta.
haluaisin ymmärtää, miksi joku suostuu siihen.
Syyt kiinnostavia
haluaisin ymmärtää, miksi joku suostuu siihen.
Syyt kiinnostavia
jos asuisit jossain kehitysmaassa sota- alueella, et saisi mistään rahaa, ja jos et myisi itseäsi, niin lapsesi eivät saisi ruokaa ja kuolisivat? Kaikki naiset on ostettavissa.
aina on vaihtoehto, se on tietoinen valinta.
Lopeta siis se tupakanpoltto.
on heistä? Kadunkulmassa seisoskelemassa raskaassa meikissä?
Monet juuri kauniita, hoikkia upeita nuoria naisia "luxus" ravintoloissa esimerkiksi.
Eiköhän suurin osa ole ulkomaalaisia? veneläisiä, thaimaa