Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulkitkaa mun uneni

Vierailija
12.08.2010 |

Unessa valitin miehelle kun ei ole lenkkeilyseuraa. Hän ilmoitti minut johonkin pyöräkerhoon, joka polkee 300km lenkkejä joka lauantai. Osallistuin lenkille ja siihen kuuluin joitain osuuksia kauppakeskuksessa lentäen. Sisällä kauppakeskuksessa otettiin portaikossa vauhtia ilman pyöriä ja liideltiin portaat alas. Pyörä kuljetettiin kauppakeskuksen takaovelta etuovelle autolla sillä aikaa kun suoritimme liitotehtäviä. Tunsin oloni kovin energiseksi tässä unessa.

Toisessa unessa entinen luokkatoverini joka on minulla facebook-kaverina kyllä, mutta muutoin emme pidä yhteyttä, leipoi häihimme keksejä. Sellaisia ohutkuorisia ja onttoja. Sisällä oli vaaleita pieniä keksin juuri ja juuri täyttäviä ´onnettomia mustekaloja´. Mustekalat elivät vielä keksejä maistellessamme.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun unet ei tarkoita mitään. Unia tulee ja menee. Alitajunta ja päivän ja viikon tapahtumat vaikuttavat. Joku minkä olet nähnyt vilaukselta tv:ssä, tai joku juttu jonka olet kuullut voi tulla uneen ja vääntyä ties miksi.

Minä näin viime yönä unta että olin jossain baarissa siiderillä ja siinä samalla napsin 800mg buranoita niinkuin karkkeja. Kun tajusin mitä olin tehnyt, menin vessaan ja tönsin sormia kurkkuun mutta ei tullu oksennusta. Mitäköhän tämä nyt tarkoittaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla