Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halveksin miestäni, koska hän ei "piikkikammonsa" vuoksi voi mennä luovuttamaan verta.

Vierailija
11.08.2010 |

Mitä mieltä oletteko? Onks toi teidän mielestänne hyvä syy? Musta ei ole - kyllä tollasesta pitäisi päästä yli tärkeän asian vuoksi.

Ihan luuseritouhua, sanon minä. Ja kyllä käyn itse luovuttamassa aina kun vain voin.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, jos ei ole verenluovuttajia.

Vierailija
22/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, jos ei ole verenluovuttajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muuten, ja kyllä, olen erittäin piikkikammoinen. Itsekäs en ole. Ja ihan muiden suosituksista jätän sen puuhan muille niin pitkään kuin mahdollista.

Vierailija
24/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli verta tarvitseva saisi sitä, jos on itse aiemmin luovuttanut (tai vastaavasti "lainaan" = kävisi myöhemmin luovuttamassa). Luovutuskerroistahan pidetään hyvin kirjaa, joten olisi helppo toteuttaa.

Nämäkin "piikkikammoiset" kun tuskin verestä kieltäytyvät, kun omalle kohdalle osuu.

Vierailija
25/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli verta tarvitseva saisi sitä, jos on itse aiemmin luovuttanut (tai vastaavasti "lainaan" = kävisi myöhemmin luovuttamassa). Luovutuskerroistahan pidetään hyvin kirjaa, joten olisi helppo toteuttaa. Nämäkin "piikkikammoiset" kun tuskin verestä kieltäytyvät, kun omalle kohdalle osuu.

Vierailija
26/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ilmenee? Eikö sitä voi olla katsomatta itse pistostapahtumaa ja siirtää ajatukset johonkin muuhun?

Itse pistoshan ei kuitenkan juuri mitään satu, joten tuskin sitä edes huomaa.

Entä pystyttekö te piikkikammosiet katsomaan kun vaikka omasta lapsesta otetaan verikoe? Vai laitatteko lapsen vaikka mieluumin yksin siihen verikokeeseen kuin menette mukaan?

Vierailija
27/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

evättäisiin veri, prkle.

Vierailija
28/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian yhteydessä...

Vierailija
29/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhea numero jostain, olla jotenkin erityisiä, kun on tuollaisia "kammoja". Palvelee jotain henkistä tarvetta - liittyisikö siihen, että on jäänyt jotain paitsi lapsena.

Vierailija
30/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia?????????

Vierailija
31/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhea numero jostain, olla jotenkin erityisiä, kun on tuollaisia "kammoja". Palvelee jotain henkistä tarvetta - liittyisikö siihen, että on jäänyt jotain paitsi lapsena.

jotka eivät pelkää mitään, eivätkö omaa mitään "kammoja!" Te pelastatte maailman!

Vierailija
32/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ilmenee? Eikö sitä voi olla katsomatta itse pistostapahtumaa ja siirtää ajatukset johonkin muuhun? Itse pistoshan ei kuitenkan juuri mitään satu, joten tuskin sitä edes huomaa. Entä pystyttekö te piikkikammosiet katsomaan kun vaikka omasta lapsesta otetaan verikoe? Vai laitatteko lapsen vaikka mieluumin yksin siihen verikokeeseen kuin menette mukaan?

ilmenee isolla pelolla kaikkia piikkejä kohtaan, ja koska pelkään, niin esim verikokeen ottaminen on vaikeaa, ei vain minulle, vaan myös sille ottajalle. Verisuonet ikäänkuin pakenee näkyvistä.

Olen ollut tajuttomana, ja ambulanssihlökunta ei saanut laitettua tippaa ranteeseen, kun suonet hukassa. Se on sairasta se pelko, ja syyn siihen tiedän.

Lasteni verikokeissa tms pystyn olemaan kyllä mukana, vaikka huippaa jo ihan satasella.

Saa kysyä lisää, jos jää epäselvyyksiä paljon :)

Vierailija
33/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran luovuttanut ja se ei oikein sopinut minulle, kun painoa oli juuri ja juuri yli 50 kiloa. Olin muutaman päivän aika heikossa hapessa. Piikkikammoa ei siis ole lainkaan.

Asun nykyään ulkomailla ja olisin viime jouluna Suomessa mennyt kuitenkin luovuttamaan (nimenomaan 0- verelle kuulemma olisi ollut kova tarve). Mutta kas, jos ei ole viimesten 3 kuukauden aikana asunut Pohjoismaissa niin ei kelpaa. Ihan terve olen ja hemoglobiinikin korkea.

Vierailija
34/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia?????????

jos nyt vertaa vaikka pedofiiliaan, murhiin ja raiskauksiin, niin... no joo...

en ole 29, vastasin silti.

Vierailija
35/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"iik"! Se jos jokin tuntuu huomion hakemiselta.

Vierailija
36/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

evättäisiin veri, prkle.

että elämä on epäreilua, voi voi.

Vierailija
37/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan mitään ongelmia, joten ei se paino oleelline ole (ainakaan minulla).

Ja se joka käy saivartelemaan, niin ei siellä luovutuspisteessä vaa'alle laiteta ja en ole tunnustanut koskaan tätä "vajaapainoisuuttani".

Vierailija
38/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luovutan silti verta. Katson muualle ja koetan ajatella muita asioita. Kylmä hiki on otsalla, mutta kyllä siitä selviää. Onhan asia tärkeä.

Vierailija
39/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan mitään ongelmia, joten ei se paino oleelline ole (ainakaan minulla).

Ja se joka käy saivartelemaan, niin ei siellä luovutuspisteessä vaa'alle laiteta ja en ole tunnustanut koskaan tätä "vajaapainoisuuttani".

Vierailija
40/57 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"iik"! Se jos jokin tuntuu huomion hakemiselta.

kamalia ihmisiä, kun ei moista tajua... Voi ukkoparkojanne, tuskin edes teidän takianne menisi verenluovutukseen. Minä ainakin antaisin moisten häijyjen akkojen vuotaa kuiviin... Tunnen myös naisen joka pelkää hysteerisesti perhosia, voitko kuvitella? Kaikki emme ole kuin sinä, ois suuri ja mahtava maailman pelastaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan