Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yök! Leppilampien hääjuhlasta

Vierailija
11.08.2010 |

Tuli oikein fyysinen pahaolo kun luin tämän Gloriassa Leppilampien häistä julkaistun jutun (linkki alla). Hyi olkoon mitä ruskeakielistä imartelua ja teennäistä ylistystä.

- “Kun Suomen suosituin miesnäyttelijä sai

unelmiensa naisen, perhosetkin tanssivat ja taivaalta sateli ruusun terälehtiä.”

- ”Siunattu aviopari astelee Prinsessa Ruususen tahdeissa ulos. He pinkaisevat ruusunterälehtiä satelevassa kunniakujassa paparazzeja pakoon ja kipuavat 1960-luvun mittatilaus-Cadillaciin.”

- ”Kaikkia odottaa jymy-yllätys, kun on häävalssin aika. Mikon silmissä on tumma, tulinen katse, kun hän astelee vaimonsa luo – ja alkaa riisua tätä. Hän avaa puvun edessä olevan soljen ja leiskauttaa laahuksen irti kuin härkätaistelija. Kuuluu kohahdus. Kangaspaljouden alta paljastuu lyhyt, pitsinen helma.”

Huutoyrjö!

Eipä tämä "satu" kestänyt...

http://www.vanajanlinna.fi/attachments/lehtiartikkelit/2006/leppilampi_…

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelin tuota lipomista. Ja miksi joku lehti edes maksaa tuollaisesta hääreportaasista? Sopisi paremmin johonkin seiskaan. Nyt kun pariskunta on jo eronnut, niin voi todeta, että mitä enemmän melua häistä ja isompi spektaakkeli, niin sitä nopeammin tulee ero.

Vierailija
22/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-arvoinen journalistinen ote on silloisen päätoimittajan linjan mukaista.

ja ihmettelin tuota lipomista. Ja miksi joku lehti edes maksaa tuollaisesta hääreportaasista? Sopisi paremmin johonkin seiskaan. Nyt kun pariskunta on jo eronnut, niin voi todeta, että mitä enemmän melua häistä ja isompi spektaakkeli, niin sitä nopeammin tulee ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö olla Glorian tilaaja

Vierailija
24/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut aiemmin pitkään töissä naistenlehdissä ja tiedän, miten siellä toimitaan. Huomasin tietenkin itse sarkasmin jo jutun ensi kertaa lukiessani. Tuo överiksi vetäminen on naistenlehden toimittajien tyypillinen tapa toimia silloin, kun ratkaisuvalta lehden sisällöstä syystä tai toisesta annetaan osittain lehden ulkopuolelle, maallikoille. Eli siis silloin, kun julkkis tai vastaava saa lukea jutun. Nämä ihmiset ovat yleensä niin täynnä itseään, että eivät huomaa sarkasmia lainkaan.

Vierailija
25/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla tilaaja, linkki ei ole glorian alaisuudessa.

Mulla linnki ei toiminut

pitääkö olla Glorian tilaaja

Vierailija
26/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin Rita Tainolahan kirjoittaa tuollaista scheissea ihan tosissaan. En vaan ymmärrä miten gloria maksoi jonkun nobody-näyttelijän ökyhäät? Ei jotenkin sopinut silloinkaan lehden linjaan. Morsiusparin vanhemmat päätoimittajan kavereita tjsp?

Olen itse ollut aiemmin pitkään töissä naistenlehdissä ja tiedän, miten siellä toimitaan. Huomasin tietenkin itse sarkasmin jo jutun ensi kertaa lukiessani. Tuo överiksi vetäminen on naistenlehden toimittajien tyypillinen tapa toimia silloin, kun ratkaisuvalta lehden sisällöstä syystä tai toisesta annetaan osittain lehden ulkopuolelle, maallikoille. Eli siis silloin, kun julkkis tai vastaava saa lukea jutun. Nämä ihmiset ovat yleensä niin täynnä itseään, että eivät huomaa sarkasmia lainkaan.

Vierailija
27/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"135 vieraasta tulee pitkä jono, kun he asettuvat nurmelle odottamaan onnitteluvuoroaan. Aikansa kuluksi ohjaaja Antti Jokinen ja tv-kokki Sara La Fountain suukottelevat toisiaan suloisesti. Tummia,pitkiä kiharoita ja hehkuvanpunaista leninkiä kantava Sara on, jos mahdollista, vielä kauniimpi kuin kuvissa."

Vierailija
28/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se Guns N'Rosesin??? Eikö siinä ole joku kohta että nothing lasts forever tms.??

Vierailija
29/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se Guns N'Rosesin??? Eikö siinä ole joku kohta että nothing lasts forever tms.??

Vierailija
30/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisvieraat ovat olennainen osa julkkishäitä. Heidän kehumisensa on osa hääparin nuoleskelua - eihän nuo vieraat kenenkään taviksen häihin tule.

Sinun mielestäsi hääkakun kehuminenkin on hääjutussa varmaan kondiittorin nuoleskelua. Joo, voi se olla sitäkin, mutta kaikki mitä jutussa on, rakennetaan korostamaan hääparia.

Vierailija
31/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiressu.

Vierailija
32/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän leipää pöytään konditoriasta. Sen verran yliähkyyn sitäkin kehuttiin.

Sinun mielestäsi hääkakun kehuminenkin on hääjutussa varmaan kondiittorin nuoleskelua. Joo, voi se olla sitäkin, mutta kaikki mitä jutussa on, rakennetaan korostamaan hääparia.

Vierailija
33/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotain sinne päin. Näin luin jostakin naistenlehdestä.

Vierailija
34/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suussasulava hääkakku on hämeenlinnalaisesta Laurell-konditoriasta. Se on koristeltu lastuilla, jotka on vuoltu ranskalaisesta käsin tehdystä suklaasta."

vähän leipää pöytään konditoriasta. Sen verran yliähkyyn sitäkin kehuttiin.

Vierailija
35/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia asuu jenkeissä ja Mikko Suomessa.

Tuskin kai lennättävät lasta kerran kuukaudessa mantereelta toiselle ja takaisin.

Tyttö asuu nyt äitinsä kanssa, on isällään viikon kuukaudessa

tai jotain sinne päin. Näin luin jostakin naistenlehdestä. .

Vierailija
36/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on muuten varmaan kesken sen intohimon tangonsa pysähtyneet poseeraamaan kameralle!!!

Vierailija
37/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mitä ihmettä sen Mikon "komeutta" hehkutetaan, mun mielestä se vaikuttaa niin limaselta ja itteään täynnä olevalta, joten on varmaan itse keksinyt nämä artikkelin verbaaliset neronleimaukset!

Vierailija
38/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mitä ihmettä sen Mikon "komeutta" hehkutetaan, mun mielestä se vaikuttaa niin limaselta ja itteään täynnä olevalta, joten on varmaan itse keksinyt nämä artikkelin verbaaliset neronleimaukset!

Ja saa homotutkani värähtelemään.

Vierailija
39/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saa homotutkani värähtelemään.

Vierailija
40/58 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tykkäisi molemmista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi