Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää tätä työttömyyttä!

Vierailija
11.08.2010 |

Olen kuukausien ajan vääntänyt jatkuvalla syötöllä hakemuksia enkä saa töitä. Asun uudellamaalla. Olen tradenomi ja tehnyt aina määräaikaisia töitä kun en vakipaikkaa ole saanut.

Masennuin toissavuonna ja jouduin jäämään työmarkkinoiden ulkopuolelle muutamaksi kuukaudeksi. Nyt olen kunnossa ja etsin töitä mutta kukaan ei ota..yritän ja yritän mutta jokin mättää. En jaksa enää tätä työnetsintää päivästä toiseen ja yrittää tsempata että ehkä tänään. Pääsen kyllä rekryfirmojen haastatteluun mutta siihen se jääkin. Perästä ei enää kuulu. Meillä on kaksi lasta. Joka paikasta on muuten kyselty onko lapsia ja minkäikäsiä...oiskohan se syynä vai mikä mua vaivaa!! Onko kohtalotovereita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siltikään tärppää. Meitä nuoremmat tulevat kokemaan kovemman työttömyyden. Heillä ei ole tulevaisuutta.

Suosittelen muuttamaan pois uudeltamaalta ja etsimään onnea muualta.

Vierailija
2/14 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niiiiin turhautunut tähän kotona lorvimiseen. Mies meni töihin ja lapset kouluun, mutta minä en mene mihinkään! Päähän tässä hajoaa...

Kaduttaa, kun en aikoinaan opiskellut "varmaa" ammattia, jossa olisi oikeasti töitä eikä pelkkää kilpailua vähistä tai olemattomista työpaikoista.

Farmaseutti olisi ymmärtääkseni ollut sellainen ammatti? Olen yli 40 -vuotias ja ollut yli vuoden työttömänä, joten toivo työn saamisesta enää koskaan taitaa olla aika olematon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon onneks aina löytäny töitä enempi ku viittii tehdä,koulutuksena peruskoulu.

Vierailija
4/14 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt maanantaina alkaa duuni. Olin liki 9 vuotta kotona, myöskin harkitsin jo sairaseläkkeelle siirtymistä masennuksen ym vuoksi. Jaksa vielä, jooko?

Vierailija
5/14 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää työelämä nyt niin herkkua ole. Maistuis taas ansiosidonnainen. Työelämässä viedään kaikki mehut ihmisestä ja kotona olet vain pelkkä raato kun ei jaksa enää mitään :(

Vierailija
6/14 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken laitoin kolme hakemusta taas menemään.

Olen akateemisesti koulutettu, tosi paljon laaja-alaista työkokemusta. Lisäksi suoritin yhden ammattitutkinnon viime vuonna - työllistyäkseni.

Muttei vaan jostain syystä tärppää.

Olen kasvatustieteiden maisteri, mutten kelpaa edes esim. ohjaajaksi sosiaalialan töihin, vaikka niistä mulla on työkokemustakin.

Vierailija
7/14 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kouluttaneet itsenne monia vuosia ja kovalla työllä, sitten ette saakaan töitä. Kulutitte elämästänne aikaa kouluihin, vaikka olisitte voineet käyttää ajan järkevämminkin.

Eikö teitä harmita nyt kun ette sitten saa töitä. Kyllä minua harmittaisi, mutta valitsin toisin.

T: kouluttamaton.

Vierailija
8/14 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä alkaa olla jo niin omituista. Olen täynnä tarmoa ja älykäskin. Kielitaitoa löytyy kolmea kieltä, ATK-taidot on ajantasalla mutta jokin mättää...

En vaan enää tiedä mitä keksisin. Miehellä ei ole mitään koulutusta ja sillä ei ole mitään ongelmaa saada töitä...päinvastoin...että ei tämä koulutus mitään takaa...

Minäkin aloin jo miettimään tuota sairaseläkettä ja laskeskellut että kauanko on eläkeikään ettei tarttis tuntea itteensä surkeeksi...tää syö naista niin...

Onnea sulle joka sait duunin!!!!Hienoa!

Sosiaalialan töihinki oon yrittäny ajankuluksi mutta ei mua oteta ku ei ole koulutusta eikä kokemusta alalle. Jatkuva torjunta alkaa syömään itsetuntoa aika tehokkaasti.

Ja sulle kouluttamaton joka kommentoi niin surullista että nautit selkeästi toisten ikävästä tilanteesta.

Vierailija
9/14 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein niin kun en mistään työpaikkaa saanut.

Vierailija
10/14 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken laitoin kolme hakemusta taas menemään. Olen akateemisesti koulutettu, tosi paljon laaja-alaista työkokemusta. Lisäksi suoritin yhden ammattitutkinnon viime vuonna - työllistyäkseni. Muttei vaan jostain syystä tärppää. Olen kasvatustieteiden maisteri, mutten kelpaa edes esim. ohjaajaksi sosiaalialan töihin, vaikka niistä mulla on työkokemustakin.

Vierailija
11/14 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä alkaa olla jo niin omituista. Olen täynnä tarmoa ja älykäskin. Kielitaitoa löytyy kolmea kieltä, ATK-taidot on ajantasalla mutta jokin mättää... En vaan enää tiedä mitä keksisin. Miehellä ei ole mitään koulutusta ja sillä ei ole mitään ongelmaa saada töitä...päinvastoin...että ei tämä koulutus mitään takaa... Minäkin aloin jo miettimään tuota sairaseläkettä ja laskeskellut että kauanko on eläkeikään ettei tarttis tuntea itteensä surkeeksi...tää syö naista niin... Onnea sulle joka sait duunin!!!!Hienoa! Sosiaalialan töihinki oon yrittäny ajankuluksi mutta ei mua oteta ku ei ole koulutusta eikä kokemusta alalle. Jatkuva torjunta alkaa syömään itsetuntoa aika tehokkaasti. Ja sulle kouluttamaton joka kommentoi niin surullista että nautit selkeästi toisten ikävästä tilanteesta.

Vierailija
12/14 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niiiiin turhautunut tähän kotona lorvimiseen. Mies meni töihin ja lapset kouluun, mutta minä en mene mihinkään! Päähän tässä hajoaa... Kaduttaa, kun en aikoinaan opiskellut "varmaa" ammattia, jossa olisi oikeasti töitä eikä pelkkää kilpailua vähistä tai olemattomista työpaikoista. Farmaseutti olisi ymmärtääkseni ollut sellainen ammatti? Olen yli 40 -vuotias ja ollut yli vuoden työttömänä, joten toivo työn saamisesta enää koskaan taitaa olla aika olematon.

Vierailija
13/14 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hain siihen kahteen lähihoitajakouluun enkä päässyt. Hakijoita on paljon ja tämmöset joilla on jo koulutus eivät ole etusijalla...1

Vierailija
14/14 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävinkin sitten kuuukauden vapaaehtoisena vanhainkodilla. Oli mielenkiintoista tutustua ja tuntea itsensä tarpeelliseksi. Mutta en usko että loppupeleissä olen tarpeeksi vahva sosiaalialalle.

Sain haastattelupyynnön!!! Toivottavasti nyt tärppää!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan