Itse en olisi kyllä tuommoisia kehdannut vilauttaa
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2235532
Aika karsea kuva.
Kommentit (28)
Eli pyöreät ja täyteläiset. Pyäreys ja täöteläeisyys menetttää armottomasti seksuaalipisteitä jos vatsalla on rasvaa sillä silloin ne rinnat ovat saman arvoiset kuin kuvan naisella.
Moni karppaaja omistaa juuri tuolaiset kuvan rinnat. Harvalla rintoihin jää rasvasolukkoa jos rasvaa on laihdutettu vatsalta.
Eli moni joka täälä kehuskelee omistavansa kauniimmat rinnat on läski. Kyllä tuollakin olisi rinnat jos myös rasvaprosentteja löytyisi. Hän on kuitenkin luonnollisen laiha ja terveellisen näköinen nainen. Pyrkisitte samaan.
Hän on kuitenkin luonnollisen laiha ja terveellisen näköinen nainen. Pyrkisitte samaan.
kesäisin näkee enemmän rintojen vilauttaja miehiä kuin naisia. Miksi naiset piilottavat rintansa?
Minä en näe rinnoissa mitään eroottista, pidän perseistä.
T: Tero
en pidä vehnänsyöjien pehmeistä pallorinnoista enkä liiemmin pehmeästä selluliitti-ihosta.
Tuolla naisella on kaunis vartalo ja kauniit luonnolliset rinnat.
Keskitysleirivangin näköinen on tuo naisparka. Ja oikeasti useampikin kirjoittaja pitää kauniina? Menkää jonnekin syömishäiriöklinikan eteen päivystämään niin löytyy viehättävää seuraa.
nyyt lässkiperseet lenkillleee. Uloos uloos uloos. tuolla naisella ei ainakaan ole diapetes riskiä.
en pidä vehnänsyöjien pehmeistä pallorinnoista enkä liiemmin pehmeästä selluliitti-ihosta.
Tuolla naisella on kaunis vartalo ja kauniit luonnolliset rinnat.
Keskitysleirivangin näköinen on tuo naisparka. Ja oikeasti useampikin kirjoittaja pitää kauniina? Menkää jonnekin syömishäiriöklinikan eteen päivystämään niin löytyy viehättävää seuraa.
Hän on kuitenkin luonnollisen laiha ja terveellisen näköinen nainen. Pyrkisitte samaan.
Kaunis tukka, hyvät käytöstavat ja sopusuhtainen vartalo joo. Muhkuraiset rinnat pelkkää ruskeaa nänniä.
Itsekin olen hoikka ja pienirintainen, jos sitä joku nyt epäili.
ap
tuolla kyllä ollut kuin pelkät nännit..