Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alastonkuvia lapsista

Vierailija
11.08.2010 |

Taas kuvakisa meneillään ja siellä puolet alastomia lapsia esittäviä kuvia. Mitä ihmettä ajattelevat kun vanhemmat jotka lähettävät alasti olevien kuvia. Jokohan pedofiilit ovat jo keksineet nämä kuvakilpailut??

http://galleria.vauva.fi/ecobaby

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse, että miehesi laittaisi nettiin kuvan sinusta kylvyssä/suihkussa, koska olet hänen mielestään ihan tajuttoman söpö? Tekisi sen ihan rakkaudesta, koska haluaisi että muutkin näkevät, kuinka ihana ja kaunis vaimo hänellä on? Ei lapsen yksityisyydensuoja ole sen huonompi vain koska lapsi ei osaa sanoa vastaan!

Vierailija
22/27 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kasvaa ja muuttuu, niin kuka niitä niistä pienenä otetuista kuvista tunnistaa, minkä näköinen se lapsi myöhemmin on? En minä ainakaan tunnistais... Veljen lapsetkin muuttunu paljon siitäkin mitä ne oli ihan vauvana, siis ihan erinnäköisiä, että kyllä joillakin vanhemmilla voi olla jonkinlaisia epäilyjä lapsen joutumisesta pedofiilien kynsiin, kun näkevät kokoajan lapsensa kehittymisen, mutta tuskin pedofiilit kokoajan lapsen kehittymistä pääsee seuraamaan. Jos pedofiili iskee ja sieppaa lapsen, niin kyllä se on valvonnan puutteesta johtuvaa, eikä siitä että ne selailis netistä kuvia ja sen perusteella sieppais lapsen.

Vierailija
24/27 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2010 klo 12:56"]kaikkialla on pedofiilejä. Jos tarkoitus on kuvata lapsi luonnonhelmassa, niin mikä on parempi vaihtoehto kuin uimaranlla peppu paljaana?

[/quote]

Minua ihmetyttää, miksi pienten tyttöjen (noin 10v) annetaan juosta yleisellä rannalla nännit paljaina mutta pillu pitää peittää. Jos ajatus on, että lasta ei kuulu seksualisoida (kuten ei kuulukaan), miksi se alapää pitää peittää?

Vierailija
25/27 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsissa on myös eroja, jotkut eivät pahastu, mutta jotkut voivat pahastua lapsena otetuista nakukuvista, mutta ei vanhemmat voi sitä tietää mitä lapset yleensä niistäkin kuvista myöhemmin ajattelee laittoi niitä sitten nettiin tai ainoastaan vauva-albumiin, mutta jokainen meistä on erilainen ja jossain ikävaiheessa voi olla kaikkea alastomuutta vastaan ja myöhemmin voi olla sitten ihan toisenlainen mielipide asiasta.

Vierailija
26/27 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret etsii netistä kavereidensa alastonkuvia ja noloja vauvakuvia ja niitä levitellään whatsappin ja snapshattin kautta. Osa löytyy ylilaudaltakin muokattuna.

Arvatkaapa, onko näistä käyty meidänkin koulussa keskustelua kiusaamistapauksina, kun joku on otettu hampaisiin ja hänen lapsuuskuvistaan tehdään pilaa

Vierailija
27/27 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse, että miehesi laittaisi nettiin kuvan sinusta kylvyssä/suihkussa, koska olet hänen mielestään ihan tajuttoman söpö? Tekisi sen ihan rakkaudesta, koska haluaisi että muutkin näkevät, kuinka ihana ja kaunis vaimo hänellä on? Ei lapsen yksityisyydensuoja ole sen huonompi vain koska lapsi ei osaa sanoa vastaan!

Mä alan käyttää tätä perusteluna noille nakuvauvojen kuvia laittaville! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä