Alastonkuvia lapsista
Taas kuvakisa meneillään ja siellä puolet alastomia lapsia esittäviä kuvia. Mitä ihmettä ajattelevat kun vanhemmat jotka lähettävät alasti olevien kuvia. Jokohan pedofiilit ovat jo keksineet nämä kuvakilpailut??
http://galleria.vauva.fi/ecobaby
Kommentit (27)
ikinä laittaisi omasta lapsestani mihinkään nettiin kuvaa jossa ei ole vaatteita päällä.
kaikkialla on pedofiilejä. Jos tarkoitus on kuvata lapsi luonnonhelmassa, niin mikä on parempi vaihtoehto kuin uimaranlla peppu paljaana?
Mua raivostuttaa nuo alastomat lasten kuvat! Siis söpöjähän ne on, tui tui, mutta onko kivaa sitten Jessestä tai Jennistä 15 vuoden päästä, kun löytyy jo omaa tahtoa, että äiti on laittanut nakukuvia nettiin!
Ei se söpöys lapsista katoa vaikka niillä ois jotain rihmankiertämää.
Ei mua ainakaan nolota yhtään jotkut kylpykuvat jotka on otettu alle 2-vuotiaana.
Pikkaisen eri juttu olis jos joku 10 v laitettais alastonkuvassa muiden pällisteltäväksi.
Vauvoja on iät ja ajat kuvattu alastomana, alastomina ne tähän maailmaan tulevatkin.
Ja huom. sellaisissa kulttuureissa on eniten pedofiliaa joissa alastomuus on erityisen tabu.
kaikkialla on pedofiilejä. Jos tarkoitus on kuvata lapsi luonnonhelmassa, niin mikä on parempi vaihtoehto kuin uimaranlla peppu paljaana?
Mua raivostuttaa nuo alastomat lasten kuvat! Siis söpöjähän ne on, tui tui, mutta onko kivaa sitten Jessestä tai Jennistä 15 vuoden päästä, kun löytyy jo omaa tahtoa, että äiti on laittanut nakukuvia nettiin!
Ei se söpöys lapsista katoa vaikka niillä ois jotain rihmankiertämää.
Ei mua ainakaan nolota yhtään jotkut kylpykuvat jotka on otettu alle 2-vuotiaana.
Ei muakaan NOLOTA, mutta vähän voi tuntua karulta ajatus, että se on ollut kenen tahansa runkkarin poimittavissa omaksi viihdykkeekseen.
Tabu alastomuus ei mulle ole, mutta pedofiilejä nyt vaan on aivan saakelisti, ja netissä niille kivaa matskua. En ikinä, ikinä saattaisi oman lapseni kuvaa niille tyydytysmateriaaliksi, en ottaisi edes riskiä!
jos joku runkkaa ja katsoo esim. noita kuvia? Jonkun käsi kastuu?
joku lasta suojeleva laki pitäisi olla tuossakin asiassa. jotkut katsoo maailmaa liian vaaleanpunaisin silmin.
ikinä laittaisi omasta lapsestani mihinkään nettiin kuvaa jossa ei ole vaatteita päällä.
Minusta lapsellakin on oikeus yksityisyyteen. En myöskään vaanisi kameran kanssa, kun lapseni ovat kylvyssä, vaikka se kieltämättä söpöä onkin.
jos joku runkkaa ja katsoo esim. noita kuvia? Jonkun käsi kastuu?
Onko omia lapsia??
Minusta lapsellakin on oikeus yksityisyyteen.
Ajattelen ihan samoin. Samaten kuin haluan itse vaikuttaa, mitä kuvia minusta on netissä (esim. Facebook, kaikki kaverit tietävät että musta ei kuvia lisäillä), haluan, että lapsellani on oikeus sitten aikanaan päättää, mitä kuvia nettiin revitellään hänestä. Eli vuosien päästä vasta.
sitä varmaan saa selville, että joku tietty pedofiili- pertti on runkannut oman lapsen kuville, mutta onhan se ajatuksena ikävää, että oman vauvan/taaperon kuvat ehkä kiertää jossain pedoyhteisössä masturboinnin kohteena.
kuvia, joissa kellivät nakuna viltillä tai hoitopöydällä tai olivat kylvetettävänä. Ihan paperikuvia. Ja ne ovat lasten vauva-albumissa, joita ei vieraille esitellä. Mutta niin vain murrosiän lähestyessä suuttuivat ja loukkaantuivat niistä kauheasti! Joten ei mikään erinomainen ajatus tunkea pientenkään lasten nakukuvia nettiin kaiken kansan pällisteltäväksi.
nettiin, olipa ne sitten alasti otettuja kuvia tai vaatteet päällä. Valitettavasti joka asialla on aina varjopuolensa ja netissä varsinkin vaikka minkä sortin katsojaa. Mielestäni jokaikinen pedofiili pitäisi pakkokuohia tai lukita eliniäksi johonkin loukkoon kettingeillä kiinni!En pidä pedofiileja edes ihmisinä, elukoita ne on kaikki...
alastomat lapset poistetaan kuvakilpailuista!
alastomat lapset poistetaan kuvakilpailuista!
Olen vahvasti sitä mieltä, että ap ja kaltaiset eovät itse taida ihan täysillä pyöriä, kun moisia perverssejä ajatuksia saavat mieleensä alastomista lapsista...
http://galleria.vauva.fi/ecobaby/1604/vauvan_ensimmaisa_kesahetkia_moki…
mut kuvanlaadussa olisi paljoon parantamisen varaa.
Mutta on olemassa lukematon määrä sairaita ihmisiä, jotka kiihottuvat noistakin aivan viattomista kuvista. Itse en lasteni kuvia, etenkään mitään alastonkuvia, nettiin laita.
mutta kuka poistaa lomamatkalla ottamiaan aasi-kuvia vaikkapa nettisivultaan tämän takia?
mutta kuka poistaa lomamatkalla ottamiaan aasi-kuvia vaikkapa nettisivultaan tämän takia?
Terv. nro 20