Nainen joka paljasti rintansa Nykäselle! IS
Kommentit (35)
paljasti nänninsä, eihän sillä ole rintoja...
venyneet pienet nahkapussit. Hyi helvata. Ja itse olen hoikka, mutta en tuollainen keskitysleiriltä karanneen näköinen.
Mun BMI on 32 ja sama vika, luut näkyvät. Tasan ei käy onnen lahjat, kaikki rasva navan alapuolella.
Kyseessä oli (ilmeisesti) Iltalehden mukaan viereiseen istuntosaliin menossa ollut nainen.
Ei siis välttämättä mikään Nykäsfani, vaan joku joka oli syystä tai toisesta jonkun jutun asianosaisena menossa viereiseen saliin.
Tosiaan näyttää siltä, että ei ole matin takia oikeustalolla, vaan ihan muista syistä.
Se jamppa oli varmaan poikakakaveri, joka vei Nykäselle jotakin käteen.
Onko hällä anoreksia? Järkyttävä kuva!
Mä olin kerran tekemässä juttua kun yks narkkari paskansi oikeustalon käytävälle. Siinä oli kyllä jo kunnon vastalauseen makua. Olen ollut sellaisessakin oikeudenkäynnissä, jossa todistajat oli enemmän pöllyssä kuin syytetty ja koko istunto oli pakko keskeyttää. Se on paikka, jossa voi sattua ihan mitä vaan.
t. täti toimittaja
rinnatkin kuin tyhjät nahkarukkaset...
Minusta hyvännäköinen gimma, suorastaan seksikäs. Tiedä sitten mielenterveydestä.
Mun mielestä normaalin näkliset imettäneen naisen tissit. Aika monella on varmaan tommoset.
Kamalimmat rinnat mitkä olen nähnyt on raskausarpiset roikkuvat, nännit oli tummanruskeat teelautasen kokoiset...ja tissit oli vielä suipon malliset.
Luut näkyivät rumasti dekolteen alueella. Todella ruma vartalo.
Ota nyt huomioon ton tytön asento! Kyllä sullakin rinnat litistyy kun tuossa asennossa olet. Rintalihakset ovat 'venytyksessä' ja samalla vetävät rintoja, ihoa ja muuta kudosta mukanaan.