Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tuleekohan lapsestani normaalia...?
11.10.2005 |
kun olen jo kahden viikon ikäisenä antanut tuttelia..?
Nimim. " Isäkin yhtä hyvä hoitaja"
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Normaaliuden käsite täytyisi tietysti ensin määritellä, mutta jos sillä tarkoitetaan onnellista ja tyytyväistä lasta, niin väittäisin lapsestasi tulevan ihan normaalin.
Se kuinka häneen suhtaudutaan, kuinka häntä hoidetaan ja miten häntä pidetään hyvänä ja tärkeänä ihmisenä, merkitsee kuitenkin paljon enemmän, kuin se miten häntä on syötetty pienenä.
Tietysti, jos olet vain heittänyt maitopullon lapsen sänkyyn ja itse lähtenyt surffailemaan nettiin, asia on eri.