Maailman lamaannuttanut Crowdstrike on vahvasti DEI yhtiö nettisivujen mukaan. Uskotko vaikuttaneen ohjelmiston laatuun?
Kommentit (43)
Tämä jenkkikonsuilta kopioitu DEIn hokeminen on taas väsyneintä paskaa vähään aikaan
Kannattaisikohan sinun keskittyä johonkin tärkeämpään? Ihmisen sukupuoli ei kerro toisen osaamisesta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisia päästetty liian vativiin töihin? Mahdoton sanoa ulkopuolisena
Kerrotko mikä työ on sellainen, että se olisi naiselle liian vaativa mutta esim. minulle miehenä automaattisesti yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko mikä työ on sellainen, että se olisi naiselle liian vaativa mutta esim. minulle miehenä automaattisesti yksinkertainen?
Tutkittu stereotypia on naisten empaattisuus ja miesten loogisuus (älyn asteista riippumatta). Arkielämän kokemus miten naiset käsittää asioita ja miten miehet.
Totuus sattuu...eu sekasin.......nyt tarvitaan taas tytti tuppursinen jakamaan miljardeja kaivoihin , muuten niihin ei tule vettä.
Tässä selitys koska ap on vitunhomo ja urpo
DEI tarkoittaa "Diversity, Equity, and Inclusion" eli monimuotoisuutta, tasa-arvoa ja osallisuutta. Nämä periaatteet ovat tärkeitä monille yrityksille, koska ne pyrkivät varmistamaan, että kaikilla työntekijöillä on yhtäläiset mahdollisuudet ja että erilaiset näkökulmat ja taustat otetaan huomioon työympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkittu stereotypia on naisten empaattisuus ja miesten loogisuus (älyn asteista riippumatta). Arkielämän kokemus miten naiset käsittää asioita ja miten miehet.
Kerro nyt se liian vaativa työ mihin yksikään nainen ei voi olla sopiva, mutta minä miehenä automaattisesti olen pätevä? Muuta osaamistahan minä en tarvitse kun haarovälissä on oikea roikkuva elin.
Nuo on intohimoisen nörtin hommia. Sellaisen joka tajuaa vain loogisuuden eikä anna minkään ulkoisen häiritä. Moniko nainen on puhtaasti tälläinen? Tai sitten on koko systeemiajattelun muututtava joksikin toisenlaiseksi.
"Kiitos" juutalaiset DEI-paskesta!
A 2017 interview with BlackRock CEO Larry Fink has resurfaced in which he stated he wanted to force diversity and inclusion policies on companies.
https://www.forbes.com/sites/jonmcgowan/2023/06/05/conservative-outrage…
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma sinusta DEI-ajattelussa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ensin kertoa mitä töitä on olemassa. Tuo on muuten yksinkertaiselle liian vaativa kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt se liian vaativa työ mihin yksikään nainen ei voi olla sopiva, mutta minä miehenä automaattisesti olen pätevä? Muuta osaamistahan minä en tarvitse kun haarovälissä on oikea roikkuva elin.
Se kiinnostus johonkin tiettyyn, ja ajattelumalli antaa pontta pätevöitymiseen. Arkielämässä näkee ettei ne mene tasan sukupuolten välillä Tuollainen väkinäinen dei-ohjelma tuottaa sitten mitä tuottaa. Kiintiöt kaikille sukupuolille, väreille vammaisille, kuka nyt kokee syrjäytyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kiinnostus johonkin tiettyy
Eli sinulla ei ole mitään muuta kuin mutusi, että nainen tai muun värinen kuin valkoinen ei voi olla työhön pätevä, mutta valkoinen mies oletuksena on hyvä työntekijä kaikessa mihin ryhtyy?
Tässä nähdään miten järkevää on kriittisten järjestelmien kytkeminen internetiin ja antaa päivitysten asentua automaattisesti, ilman testaamista.
En tiedä tuosta DEI hommasta, mutta ihan never heard yhtiö, miten tuo voi saada netin kaaokseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma sinusta DEI-ajattelussa on?
Se että se kategorisoi ihmisiä eikä kohtele heitä yksilöinä. Kun persu tekee sitä, niin hän on juntti rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään miten järkevää on kriittisten järjestelmien kytkeminen internetiin ja antaa päivitysten asentua automaattisesti, ilman testaamista.
Sehän on varsinainen ketterien nörttien päiväuni, että ohjelmistoja päivitetään automaattisesti ja monta kertaa päivässä. Vaikka sitten netti välillä onkin nurin.