Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Reiman talvimallistosta
11.08.2010 |
Reiman nettisivuilla oleva talvimallisto vaikuttaa kovin pieneltä. Kuitenkin esim. ruotsalaisesta Reimaa myyvästä nettikaupasta löytyy 2011 malliston haalareita, joita ei reiman sivuilla edes näy.
Miten se on mahdollista?
Kysyin eräästä suomalaisesta Reimaa myyvästä nettikaupasta niin heille ei ainakaan etsimääni haalaria tule. Myykä Reima siis Suomessa jotenkin "vajaata" mallistoa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa