Lapsi pian kolme ja edessä viides muutto
En voi uskoa että on kovin hyväksi lapselle että vaihdetaan vuokra-asuntoa kuin pipoa... Tosin eka muutto oli silloin kun lapsi oli puoli-vuotias... eihän hän siitä mitään muista. Onko mielipiteitä vai teenkö kärpäsestä härkäsen?
Kommentit (7)
muuttamaan? meilläkin monta muuttoa takana mutta kun lapset alkavat tulla kouluikään niin pitäs asettua..
muuttamaan? meilläkin monta muuttoa takana mutta kun lapset alkavat tulla kouluikään niin pitäs asettua..
mutta tuttava-äiti... missään asunnossa ei oo kuulema hyvä... uuteen asuntoonki nyt kun muuttavat ensi kuussa niin totesi vaan: No joulukuuhun asti pitäis tässä asunnossa viihtyä.. sit saa muuttaa pois.
Tärkeintä on, että lapsella on rakastavat vanhemmat ja turvallinen koti, vaikka seinät vaihtuukin.
Itse olen muuttanut 12 kertaa.
4- vuotiaasta muistan muuttoja. Joskus asuttiin 5 vuotta yhdessä paikassa.
Siltä ajalta on jäänyt muutama ystävä aikuisikään saakka.
Ihan kamalaa se on kun ei ole pysyvää kotia.
Sen takia mekin asutaan omassa, tässä pysytään.
Ei tollanen ole syy ettei viihdy jossain. Kyllä jossain mättää.
10-11 -vuotiaan kanssa, pakosta, eikä todellakaan ole hauskaa. Silti pitäisi taas keväällä muuttaa.
ettekö maksa vuokrianne? Kyllä on hallaa lapselle, mua harmittaa jo valmiiks et muutetaan ennen kun lapsi menee kouluun. Siihen on vielä 3 vuotta ja se on lapselle eka muutto.