Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suklaariippuvuus, kenties myös salmiakki AUTTAKAA EROON!

Vierailija
10.08.2010 |

Hei!

Nyt olis hyvät neuvot kalliit! Olen noin 15-vuotiaasta asti yrittänyt räpistellä eroon suklaasta. Nyt olen jo yli kolmekymppinen. Suklaataa menee päivittäin helposti noin 100g, fazerinaa, geishaa, tuplaa yms. Ei mitään tummia suklaita. Pisin aika ilman suklaataa on ollut reipas puoli vuotta. Silloin ajattelin, että nyt hantsaan tämän ja voin syödä edes vähän. No, ensin vähän, mutta hyvin äkkiä aloin syödä entiseen tapaan. Samoin on käynyt aina, kun olen onnistunut olemaan vähän pidempään ilman.

Nyt koitin sellaista, että söin joka päivä yhden patukan. Tovin aikaa meni hyvin, mutta kyllästyin siihen, että joka päivä piti käydä ostoksilla patukan vuoksi. Ostin kerralla kymmenen ja niinpä! Söin ne kahdessa päivässä! :(((

Auttakaa minut eroon suklaasta! Saa antaa älyvapaitakin ideoita, mutta nyt haluaisin onnistua! Vihdoin!

Kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatauti voi auttaa.

Vierailija
2/8 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa suossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaasta eroon Easy Dietin suklaajuomalla. Ennen söin n. levyn päivässä ja välillä ylikin. Juon tuollaisen juoman joka päivä.

Vierailija
4/8 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onnistu pitäytymään siinä, että söisin vain vähän. Levy/pvä on mielestäni liikaa. Syön myös muuta karkkia. Korvaan oikeaa ruokaa osittain suklaalla.....

Kolesteroli on myös korkea.

Vierailija
5/8 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähintainen?

Onko ällömakea, paksu koostumukseltaan..? Olisko makuna mitenkään verrannollinen suklaaseen vai miten ihmeessä se auttoi sinut irti?

Ja hurjasti onnea saavutuksellesi!!

Vierailija
6/8 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi kauas kun pääsee, se sulkaa maistuu jauholle ja salmiakkia ei edes tunneta.

Kaihoisasti vaan muistelen jotain tupla patukoita ja fazerin levyjä... nam! Mutta yhtäkään ole syönyt vuosiin.

Vierailija
7/8 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaihoisasti vaan muistelen jotain tupla patukoita ja fazerin levyjä... nam! Mutta yhtäkään ole syönyt vuosiin.

eli valmistaja teki mulle palveluksen :)

Vierailija
8/8 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähintainen? Onko ällömakea, paksu koostumukseltaan..? Olisko makuna mitenkään verrannollinen suklaaseen vai miten ihmeessä se auttoi sinut irti?

Ei ole ällömakea, vaan maistuu oikeasti suklaalta. Tuosta pussillisesta voi tehdä vaikka vanukkaan. Itse juon sen pirtelönä. Pirtelön jälkeen juon lasin pari vettä ja hyvin on toiminut. Pussin hinta on 2,90.

Tavallisen suklaan lisäksi olin minäkin koukussa salmiakkisuklaaseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi