Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjämiesten rakkaudesta

Vierailija
10.08.2010 |

Täällä aina sanotaan, että kyllä ne pettäjämiehet oikeasti rakastavat vaimojaan eikä rakastajattariaan, mutta mä en ymmärrä että miksi ne sitten pettää. Kun mun mielestä ei petä jos todella rakastaa. Itse olen kuullut tällaisilta miehiltä selityksinä muille suhteilleen mm. sitä että vaimo ei anna seksiä tarpeeksi eikä muutenkaan kosketa, tuntuu hyvältä kun joku välittää ja että mies itse on kyllä yrittänyt kaikkensa suhteen hyväksi ym. Jos kerran tilanne on näin huono, miksei mies jätä vaimoaan tai miksei ainakin jätä toista naistaan ja muutu kunnon aviomieheksi vaimolle. Ehkä vaimokin vaistoaisi muutoksen...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on vaan tällänen sairaus, eikä jaksa siihen apua hakea. niinku alkoholismi ei nekään ketkä juo niin (useimmat) siihen lähde apua hakemaan.

turvallisuudesta ja totutuista rutiineista ei kuitenkaan halua luopua ja omassa suhteessa on kuitenkin rauhallisuuden tunnetta ja tuttua, joten ei sitäkään ehdoin tahdoin halua lopettaa.

Vierailija
2/6 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo selittää että pettäjämies sitten rakastaisi rakastajatartaan?

Ei kahta ihmistä voi rakastaa vilpittömästi ja aidosti (siis jos tilanne ei ole kaikkien hyväksymä, vaan petostilanne). Jos rakastaisi, antaisi itsensä täysin toiselle ja vapauttaisi toisen täysin etsimään aitoa onnea. Nyt pettää ja valehtelee vaimolleen ja pitää rakastajartaan harrastuksena, vaikka tämä saattaa luopua elämässään paljosta miehen vuoksi. Rakastamaansa ihmistä ei käyttäisi hyväksi, eikä tekisi toistuvasti asioita jotka loukkaavat tätä. Pettäjä loukkaa sekä puolisoaan että rakastajaansa/rakastajatartaan.

Paitsi voi rakastaa vaimoaan, jos valheteleekin rakastajattarelleen. Parilla joko avoin suhde tai miehellä muuten lupa pitää muita seksikumppaneita. Rakastajatar ei pysyisi jos tietäisi tilanteen. Tällöin voi hyvin rakastaa vaimoaan.

Tai voi rakastaa vain rakastajatartaan jos on jokin pakko syy pysyä yhdessä vaimon kanssa. Esim tehnyt jotain minkä takia ei saisi huoltajuutta vaan menettäisi lapset erossa. Mutta silloinhan miehessä olisi jotain muuta häikkää (esim.päihdeongelmat), ei kannattaisi rakastajattaren tuhlata elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies rakastaisi rakastajatartaan, niin miksei se jätä vaimoaan? Eikö monillakin olisi kätevää, jos olisi kotona joku, joka pyörittää arkea ja on ihan mukava ja kotoisa ja jolta saa seksiä silloin tällöin, on paljon yhteisiä kokemuksia jne, mutta kuitenkin saa toisenlaista seksiä ja jännitystä jonkun uuden kanssa?

Vierailija
4/6 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkautta on vain yhdenlaista ja tasoista. Eiköhän tuo rakkauskin ole hieman vaikeammin määriteltävissä ja tunnettavissa oleva juttu jotta sitä voisi vertailla.

Toinen rakastaa olemalla läsnä toinen tarjoamalla taloudellisesti hyvät oltavat, seuraava molemmat ja viimeinen ei mitään.

Vierailija
5/6 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään yleispätevää ja universaalia käsitettä "rakkaus", joka automaattisesti kohdistuu vain yhteen ihmiseen kerrallaan. Rakkaus on ihmisten keksimä ja erittäin kulttuurisidonnainen käsite. Sata vuotta sitten se tarkoitti vielä aivan eri asiaa kuin tänä päivänä ja monessa maassa pettämisen ja rakkauden ei edelleenkään mitenkään katsota sulkevan toisiaan pois.

Koska ihminen ei ole luonnostaan yksiavioinen vaan heikko, itsekäs ja lopulta eläin, uskon, että pettäminen on hyvinkin yleistä myös sellaisilla jotka aidosti omasta mielestään rakastavat puolisoitaan. Välttämättä kyse ei aina ole pelkästä seksistä, mutta ne suuret TUNTEET, joista usein puhutaan, ovat minun nähdäkseni usein kielletyn hedelmän viehätystä. Lisäksi on kai selvää, että elämä tuntuu hehkeältä ja ihanalta sellaisen ihmisen kanssa jota ei kunnolla tunne, jonka kanssa ei jaa arjen ongelmia ja jonka piereskelyä ei tarvitse kuunnella.

Ja ei, en myöskään kuulu siihen joukkoon joka uskoisi, että vain huonoissa parisuhteissa on pettämistä tai että huono parisuhde oikeuttaisi pettämisen.

Vierailija
6/6 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen petoksen teille ajautumassa...Asia ei ole niin yksinkertaista. Ehkä en rakasta kumpaakaan. Omaa miestä kohtaan tunnen kiintymystä, vierasta kohtaan...jännitys, uutuudenviehätys, ihastus...Rakkaus on niin suuri sana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän