Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon matkustavat, hoi! Tälläkin palstalla

Vierailija
10.08.2010 |

näkee lähes viikottain kun ihmiset kehuvat kuinka paljon säästää verrattuna pakettimatkaan kun varaa matkansa ja hotellit itse netistä ja paketoi koko "paskan" itse. Perkele, minä olen nyt kohta 8 tuntia koittanut etsiä muutamasta vaihtoehtoisesta kohteesta lennot + hotelli ENKÄ OLE LÖYTÄNYT YHTÄÄN EDULLISEMPAA KUIN MATKATOIMISTOJEN PAKETTIMATKAT!

Meillä kokoonpano on 2 aikuista ja 3 lasta (9,12,15-v) eikä tälle revohkalle ainakaan saa mistään sen edullisempaa esim. Thaimaan tai Yhdysvaltain 2 viikon reissua kun matkanjärjestäjän kautta!

Juu ja on käyty läpi supersaverit, ebookersit ja seat24. Mitä multa puuttuu paitsi Interhome, mutta se on niin hidassoutunen homma, että siihen en viitsi ruveta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme useasti hommanneet matkat ja varsinkin lentoliput viron kautta. Hinta on ollut paljon edullisempia kuin suomesta hommattaessa.

Vierailija
22/31 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en jaksaisi muuta kuin pari klikkausta, mutta onneksi tuo mies jaksaa kuukausikaupalla etsiä yhä halvempaa jne. Hänen matkansa alkaa jo siitä päivästä kun alamme puhelemaan ja miettimään kohdetta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en jaksaisi muuta kuin pari klikkausta, mutta onneksi tuo mies jaksaa kuukausikaupalla etsiä yhä halvempaa jne. Hänen matkansa alkaa jo siitä päivästä kun alamme puhelemaan ja miettimään kohdetta :)

monta tilaisuutta.

Vierailija
24/31 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan fiksu mies (ja taloudellinen :D).

24

Vierailija
25/31 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaikki haloo jostain halpalentoyhtiöistä. Meille sitten oli kaikkein halvin vaihtoehto Finnair. Okei, jos oltais otettu joku yölento kahdella välilaskulla, niin oltais saatettu säästää satku.

Vierailija
26/31 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eri ihmiset arvostavat eri asioita? Meille se matkan suunnittelu (lentojen ja hotellien etsiminen jne) sekä lennot välilaskuineen on osa matkaa. Toiset taas kokevat vain kohteessa olemisen varsinaiseksi matkaksi.

Mulla on aikaa etsiä hotelleja ja lentoja netistä, onhan mulla aikaa roikkua palstallakin. Mua ei haittaa myöskään välilaskut, koska musta nousut ja laskut on just hauskoja, mitä enemmän niitä on sitä parempi, tykkään myös lentokentistä.

Toisaalta saatan joskus varata kalliimmat lennot ihan siksi jos kohteessa ollaan vain vähän aikaa ja matka-aikataulu on siis tiukka. Ihan tilanteen mukaan.

Joka tapauksessa säästöä tulee ihan reilusti, jos vaan haluaa. Jos siis haluaa edullisen matkan ja on valmis käyttämään aikaa matkojen etsimiseen, voi säästää huomattavia summia. Tällöin vaan pitää olla huomattavasti joustavampi kuin matkatoimistosta matkan varaamalla.

Vierailija
27/31 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli noin vuotta aikaisemmin ja silloin lentoja saa edullisesti. Hinnat nousevat sitä mukaa kuin matka-ajankohta lähestyy.

Maksoimme meno-paluusta 800,- per nuppi. Päivää aikaisemmin lento olisi maksanut 650,- mutta jouduimme varmistamaan majoituksen ja menetimme 150,- per nuppi. Nyt ko lentoliput maksaa yli tonnin.

Käy katsomassa www.halvatlennot.fi

Vierailija
28/31 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aikaa etsiä hotelleja ja lentoja netistä, onhan mulla aikaa roikkua palstallakin. Mua ei haittaa myöskään välilaskut, koska musta nousut ja laskut on just hauskoja, mitä enemmän niitä on sitä parempi, tykkään myös lentokentistä.

Vierailija
29/31 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä ympäristön kannalta vihoviimeinen hupi.

Sori mutta mua ei kiinnosta ympäristöasiat. En voi niihin kuitenkaan niin paljon yksittäisenä ihmisenä vaikuttaa, että jaksaisin alkaa vouhottamaan.

Vierailija
30/31 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään mikään pyhimys, matkustan itsekin ulkomaille, myös lentäen. Sen verran kuitenkin katson, että otan suorat lennot, koska juuri nousuista ja laskuista tulee aivan järjettömät päästöt.

Mun omatuntoni vaatii edes jotain pieniä tekoja, toisten ei. Nauti lomistasi.

Vierailija
31/31 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikaan yhtio pysty tarjoamaan alennuksia nain aikaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme