Uskomatonta! Aloitin karppaamisen eilen ja
tänä aamuna painoa oli lähtenyt pois jo 2kg.
Ei ole onnistunut edellisillä laihdutuskerroilla tällainen pudotus yhden päivän aikana, vaikka olen sinnitellyt koko päivän muutavalla leivällä.
Kommentit (9)
ap taitaa olla 350 kilon läski,jos tuollainen olisi tapahtunut......
osta tarkempi vaaka, ap ja sellainen joka näyttää yli 150kg.
Se negatiivinen vastaus!
Ei tarvinut kauaa oottaa :DDDDDDDDD
Ei ole sitonut nesteitä kroppaan ja muutenki se sellainen turpea olo on hävinnyt!
:) Ja en ole 350 kiloinen :D
t ap
tänä aamuna painoa oli lähtenyt pois jo 2kg.
Ei ole onnistunut edellisillä laihdutuskerroilla tällainen pudotus yhden päivän aikana, vaikka olen sinnitellyt koko päivän muutavalla leivällä.
Mutta ensimmäisellä viikolla karppaajalla lähtee nesteet tosiaan aika vauhdilla liikkeelle. Siitä eteenpäin lähteekin sitten ihan sitä itseään.
Tosta ekan viikon pudotuksesta saa kyllä jo niin hyvän mielen että jaksaa jatkaa!
Tuo on totta, että ei tarvitse ensimmäisten päivien aikana miettiä, että tapahtuukohan kehossa jotakin kun vaaka todistaa omaansa.
Läskiähän ei varmaan päivässä lähde, mutta turvotusta, nestettä. Itse olen alta 60 kiloinen, en siis ylipainoinen, ja välillä pidän proteiinipäiviä, kun olo on turvonnut ja läski. Ja kyllä minullakin yhden vhh päivän jälkeen saattaa paino helposti olla 1.5kg vähemmän. Kun jatkat pidempään, niin lähtee sitä läskiäkin. Tsemppiä!
varsinkin näillä keleillä, joten älä masennu jos illalla on se 2 kg tullu lisää :o) Jatka vaan mutta juo PALJON vettä niin pääsee moskat kiertoon paremmin eikä tuu niin helposti "känninen" olo, lisäks saat aineenvaihduntaan vauhtia > painonpudotus nopeutuu. Jos alkaa tehä huonoa, syö hiukka lisää hiilareita vaikka kuinka karppaisit, eli pidä järki kädessä. Tsemppiä sinne ja vaikka pikkujoulut tavoitteeksi jos ihan kunnon dieetillä oot! :oD
mutta pakohan se on ku on yhden päivän jälkeen jo näin hyvä olo!
Mä olen tästä lähin vannoutunut karppaaja!
Ei enää riisiä, pastaa ja leipää! Niin yksinkertaista!
Jee!!!!! ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
2kg...