Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomessa nukkekoti monopoli? Ihmettelyä...

Vierailija
10.08.2010 |

Olen kiertänyt monia kauppoja Turun seudulla ja kaikkialla on myynnissä ainoastaan tuo Lundby. Voisin sulattaa sen 55e hinnan, jos se olisi siinä...Mutta, mutta: jokainen sisustussetti maksaa erikseen vielä 15-25e, joten nukkekodin loppuhinta tulisi olemaan suolainen.

Onko joku nähnyt jossain kaupassa muuta merkkiä? Vaikka sellainen, jossa olisi kaikki tarpeet valmiina jo paketissa. Pääkaupunkiseutukin käy. Voin pyytää jotain sukulaista kipasemaan asialle.

Auttakaa, pliis.

T:Epätoivoinen

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/23 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat valmiina kalusteineen kyllä se hinta on yhtä "suolanen". Ei auta kun väsätä itse, vaikka ei ne matskutkaan halvaksi tule. Itse olen tehnyt kovasta pahvilaatikosta ja päälystänyt sen ja tapetoinut sisältä. Nukkekotikamat kierrätysmateriaaleista niin säästyy rahaa joskin aikaa pitää olla ja tietysti hieman kädentaitoa, joka kyllä kehittyy tehdessä. Itsekin olen ihmetellyt että aina samoja nukkekoteja ja "linnoja" löytyy muttei muita malleja. Ihan tavallisen talon oloisia valmiita joita voisi tapetoida ja sisustella mieleisekseen. Nukkekotiharrastus on mennyt rahastukseksi. Risoista ja huonoistakin pyydetään sairaasti. Toivottavasti löydät sopivan ja edullisen nukkekodin tavaroineen ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Le Toy Van nukkekodit myydään kalustettuinakin, jos joskus kaipaat vinkkiä tarvitsevalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän