Miten sinä ehkäiset?
Mitä ehkäisykeinoa käytät vai etkö käytä ehkäisyä?
Montako lasta sinulla on? Onko lapsiluku täynnä?
Kommentit (20)
käyttänyt kortsuja, pillereitä ja kierukkaa. Kaksi toivottua lasta ja yksi vielä toiveissa. Sen jälkeen menen sterilisaatioon.
kaksi lasta on. Minä haluaisin yhden lisää, mies olisi menossa vasektomiaan vaikka heti, mutta olen pyytänyt odottamaan edes pari vuotta, jos vaikka mieli muuttuisi (tai kortsu hajoaisi...;)...)
on ollut kierukka, pillereitä en voi syödä, kun on ollut veritulppa! Nyt lapsiluku täys ja sterillisaatio on tehty, joten ei tarvitse enää miettiä asiaa. Odotellaan lapsenlapsia!
Ennen lapsia e-pillereillä. Lasten välissä kondomilla, ei vahinkoja, 4 suunnitellusti tehtyä lasta, ehkä yksi lapsi vielä.
on kokeiltu, nyt hormonikierukka. Mies jonottaa vasektomiaa. 3 lasta ja ei enempää, kiitos.
ei lapsia, enkä halua lapsia. Rengas toimii hyvin eikä ole sivuvaikutuksia niin kuin pillereissä. Eikä tarvitse joka päivä muistaa ottaa mitään pilleriä
Lopetin cerazette pillerit vuodon takia. Lapsia kaksi, yksi saisi tulla kun aika kypsä... Eli tulee jos luoja suo on ajatuksemme nyt.
Nuvaring ehkäisyrengas, ei lapsia, olisin valmis tekemään vaikka heti, mutta mies ei anna.
neljä lasta, itse haluaisin vielä kaksi, miehen mielestä nämä riittää.
Joskus vähän riskillä mennään ilman mitään. Kolme lasta, enempää ei toiveissa.
EI tarvitse olla edes jalat ristissä kun miestä ei vaan kiinnosta. Yksi lapsi on ja sitäkin yritettiin monta vuotta. Periaatteessa toinen on harkinnassa, sitten minusta tulee kai toinen Neitsyt Maria.
ennen e-pillerit tai kondomi, yksi lapsi, saattaa jäädä ainoaksi, kun mies ei halua enempää.
Se on ehkäissyt 100%.
2 suunniteltua ja tekemällä tehtyä lasta löytyy,
3. ei olisi ihan katastrofi (muuten kuin miehen mielestä)
Käytin suhteen alussa 4 vuotta pillereitä ja sain kaikenlaisia oireita.
Sen jälkeen ilmoitin miehelle, että jos hän haluaa ehkäisyä, hän hoitaa sen. Minun puolestani voi tulla vaikka lapsi.
Mies pitää kamalan tarkasti huolta kortsun käytöstä. Nyt olen kyllä alkanut kummastella, eikö hän lasta haluakaan.
17-vuotiasta asti ja nyt jo 6.eri valmiste käytössä.
6lasta, ja saattaahan tuo olla lapsiluku täynnä, mutta ei koskaan pidä sanoa ei koskaan