Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

g. Kuinka kauan sulla menee kotona ennen töihin lähtöä, mitä teet?

Vierailija
10.08.2010 |

Mulla 50 min. Kakkaan, keitän kahvit, syön, puen, peseydyn (naama, hampaat), meikkaan jos ehdin (ja naama tuntuu sellaiselta...kesällä tuntuu paremmalta olla raikkaana ilman meikkiä)

Hidasko?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeasti tulee kiire niin lähden vaikka 10min. mutta tykkään nousta ajoissa ja puuhailla aamulla rauhassa ennen lähtöä joten harvoin tulee kiire.

Vaikea sanoa mikä aika varsinaisesti menee, sillä tänäänkin nousin 3 tuntia ennen lähtöä mutta enhän minä niin paljoa tarvitse. Surffailen aamulla netissä, luen kirjaa, käytän koiraa rauhassa lenkillä tsm. mitä ei olisi pakko tehdä ennen lähtöä.

Käyn aamulla kakalla ja joskus suihkussa jos on tarpeen, syön aamupalan, meikkaan ja puen sekä teen eväät. Nämä ovat "pakollisia", tosin jos tulisi se kiire jättäisin meikkauksen pois ja nappaisin vain jotain syötävää mukaan.

Vierailija
22/33 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puen, kusen ja menen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan, pesen hampaat.

Menen alakertaan, painan kahvinkeittimen päälle. Pakkaan eväät jääkaapista laukkuun.

Päästän koiran pissalle pihaan ja meikkaan.

Koira sisälle, juon kahvia.

Kakkaan.

Lähden töihin.

Vierailija
24/33 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvuoroon lähtiessä 15min --> puen, laitan hiukset, pesen hampaat ja pakkaan laukun.

Iltavuoroon lähtiessä 2h --> käyn suihkussa, kuivaan hiukset, laitan hiukset, meikkaan, syön, istun tietokoneella, pakkaan laukun, puen yms.. en kuitenkaan tee mitään "hyödyllistä"

Vierailija
25/33 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee 15-25 min. 25 min, jos käyn pikasuihkussa, jolloin se 10 min menee suihkuun ja hiusten kuivaamiseen. Eli aamulla peseydyn, puen, syön ja meikkaan nopeasti. Silloin, kun on mun vuoro viedä lapset, lähtöön menee ehkä 1,5 tuntia.

Vierailija
26/33 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa vaan onko niillä yhteyttä toisiinsa. Itselläni tuo 50 min tuntuu olevan liian lyhyt aika lähtöön ja kaipaisin pidemmät kuin 8 h unet (en meinaa seiskalta päästä sängystä ylös) ap

Vierailija
27/33 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu siitä, käynkö nopealla aamulenkillä vai en.

Eli nopea aamu 40 min. Ensin kahvi tippumaan, sitten suihkuun ja sen perään meikit ja hiukset. Joskus silitän vaatteetkin, jos on olen ollut laiska illalla. Kahvia hörpin meikkauksen lomassa.

Hidas aamu. 30 minuutin lenkki, sitten suihku ja meikit. Tuunaan itseäni vähemmän tällaisina aamuina ja olen tunnissa ulkona.

Lähtöaika kotoa on aina tasan klo 6, joten lenkkiaamuina herään viideltä, muina aamuina 5.20.

Vierailija
28/33 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja herään n. 20 minuuttia ennen töitten alkamista. Käyn vessassa, meikkaan ja laitan kahvit tippumaan. syön leivän, juon kahvin ja luen lehden, jos ehdin. Yöunet on 5 - 6 tuntia, koska en osaa käydä illalla aikaisin nukkumaan.

Vierailija
29/33 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen yleensä nukkumaan 22.30 eli mitäs siihen jää, 6,5 - 7 h. Aika vähän.

riippuu siitä, käynkö nopealla aamulenkillä vai en. Eli nopea aamu 40 min. Ensin kahvi tippumaan, sitten suihkuun ja sen perään meikit ja hiukset. Joskus silitän vaatteetkin, jos on olen ollut laiska illalla. Kahvia hörpin meikkauksen lomassa. Hidas aamu. 30 minuutin lenkki, sitten suihku ja meikit. Tuunaan itseäni vähemmän tällaisina aamuina ja olen tunnissa ulkona. Lähtöaika kotoa on aina tasan klo 6, joten lenkkiaamuina herään viideltä, muina aamuina 5.20.

Vierailija
30/33 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen kuuden aikaan tai vähän yli, lähden puolen kahdeksan jälkeen.

Nukkumaan menen viimeistään kymmeneltä.

1h 15min - 1½ h

-10-

Vierailija
31/33 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä 6-7.30 (riippuen miten lapset herää ja kumman vuoro on nousta, minun vai miehen). Lasten aamupalaan ja aamutoimiin (pesut, pukeutuminen, hiukset) menee väkisin tunti.

Tämän jälkeen jää yleensä 5-30 minuuttia aikaa valmistautua itse: pesen naaman ja hampaat, harjaan hiukset ja pukeudun, katson että kaikki kamat (omat ja lasten) on mukana. Joinakin aamuina ehdin juoda kupin kahvia ja syödä jotain, toisina aamuina teen sen vasta töissä. Hyvänä aamuna ehdin jopa vilkaista lehden premisivun. :-)

Harvemmin ennätän sutaista puuteria ja ripsiväriä naamaan ennen kuin töissä. Joinakin aamuina en ehdi edes peiliin katsoa.

Iltaisin menen nukkumaan noin klo 23. Nuorempi lapsista saattaa vielä öisin herätellä.

Vierailija
32/33 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn vessassa ja suihkussa, meikkaan ja laitan tukan ja puen päälleni. Lisäksi autan lapsia ja teen jotain kotitöitä kuten tyhjään astianpesukonetta tai täytän pesukoneen valmiiksi.

Vierailija
33/33 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mainittakoon aluksi, että teen osa-aikatyötä ja menen töihin vasta klo 9:30.

Nousen noin klo 6:30. Ruokin koiran, syön aamupalaa, luen lehden, tyhjennän tiskikoneen ja pesen ehkä pyykkiä.

n. klo 7:30 lähden koiran kanssa lenkille, jossa ollaan n. puoli tuntia. Tulen kotiin, käyn pikasuihkussa ja teen eväät valmiiksi. Laitan pyykit kuivumaan, meikkaan, puen.

Työmatka kestää pyörällä n. 5 minuuttia, kävellen (talvella) n. 20 minuuttia. Ennen töihin menoa saatan käydä asioilla tai kaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme