Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä kyllä ole pöyristynyt.

Vierailija
09.08.2010 |

Kaverin tyttö täyttää 10-vuotta ja toivoo synttärilahjaksi kosketusnäyttöpuhelinta. Ei voi ostaa kun on kuulema niin kallis! Ja paskanmarjat, pihi se ämmä vaan on. 129 euroa oli joku malli ja 10-vuotislahja sentään. Kai se on omista kaljoista pois se sitten?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen osaa jo pitää huolta tavaroistaan ja kivahan se on olla samanlaista kuin muillakin. Mutta, monilla vanhemmille merkitsee se kalja tai tupakka enemmän kuin lasten halut.

Mitään ei tartte vaan sen takia, että muillakin on! Me ei miehemme kanssa polteta tupakkaa, eikä kaljoitellakaan. Lapsen haluja otetaan kyllä huomioon, mutta ei nyt hemmetti soikoon tommosen summan eestä!

Vierailija
2/11 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö täytti juuri 10v ja sai meiltä vanhemmilta lahjaksi toivomansta cd-levyn, noin 20e. Ei kai kukaan ton hintasta puhelinta osta 10-vuotiaalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö täytti juuri 10v ja sai meiltä vanhemmilta lahjaksi toivomansta cd-levyn, noin 20e. Ei kai kukaan ton hintasta puhelinta osta 10-vuotiaalle?

En varmaan tosta noin vaan, mutta onhan toi 10-vuotta ikä mitä voi juhlia vähän suuremmin ja paremmalla lahjalla.

Vierailija
4/11 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ton hintasta puhelinta osta 10-vuotiaalle?

Vierailija
5/11 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-vuotiaalle Nokian Comes With Music-puhelin kosketusnäytöllä.

Tosin kytkypuhelimena sekin, mutta ei edes miksikään lahjaksi.

Näin lapsi saa koulussa menestystä, ystäviä ja vaikutusvaltaa.

Vierailija
6/11 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin tyttö täyttää 10-vuotta ja toivoo synttärilahjaksi kosketusnäyttöpuhelinta. Ei voi ostaa kun on kuulema niin kallis! Ja paskanmarjat, pihi se ämmä vaan on. 129 euroa oli joku malli ja 10-vuotislahja sentään. Kai se on omista kaljoista pois se sitten?

ja mä tarvin niitä neljä viikonlopussa.

Eli aika monen viikonlopun ellei kuukauden siiderit siihen menis.

Vierailija
7/11 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-vuotiaalle Nokian Comes With Music-puhelin kosketusnäytöllä. Tosin kytkypuhelimena sekin, mutta ei edes miksikään lahjaksi. Näin lapsi saa koulussa menestystä, ystäviä ja vaikutusvaltaa.

Pari viikkoa käytin ja sitten annoin sen pojalle, en tykännyt siitä.

Vaikusvallasta en tiedä, ja menestystä sillä ei saa, kavereita on jo ennestään ollut.

En vaan nähnyt mitään syytä säästellä sitä lipastossa, varsinkin kun pojan oma känny oireili. Se tykkään ja mä tykkään nyt mun iphonesta, ainakin toistaseksi!

Vierailija
8/11 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään nyt mun iphonesta, ainakin toistaseksi!

Mä olen jo pitkään kuolannut sellaisen perään, onko se hyvä?

KAikki Applen tuotteet on NIIN tyylikkäitä.

Vierailija
9/11 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään nyt mun iphonesta, ainakin toistaseksi!

Mä olen jo pitkään kuolannut sellaisen perään, onko se hyvä? KAikki Applen tuotteet on NIIN tyylikkäitä.

Mutta ei se tyylikäs ole, se on ruma, iso ja ruma.

Vierailija
10/11 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään ostaa tuon ikäiselle noin kallista puhelint.

Vierailija
11/11 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen osaa jo pitää huolta tavaroistaan ja kivahan se on olla samanlaista kuin muillakin. Mutta, monilla vanhemmille merkitsee se kalja tai tupakka enemmän kuin lasten halut.