Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottaako kukaan muu kotiäiti eskarin/koulun alkua?

Vierailija
09.08.2010 |

Tilanne siis se, että olen vauvan kanssa äitiyslomalla, isommat lapset ovat aloittamassa eskari- ja koulutaivaltaan. Olemme siis olleet kotona koko piiitkän kesän ja nyt tuntuu, että nämä isommat ovat toistensa kimpussa ihan koko ajan. Nämä helteetkään eivät ole ainakaan auttaneet asiaa :(

Nyt oikein odotan, että koulu alkaa ja pääsevät taas omien juttujensa/kavereidensa pariin. Loppuu tämä erotuomarina toimiminen...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa niin kuuluu olevan tuttavapiirissäkin :-)

Vierailija
2/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat kouluun ja minä jään taaperon kanssa kotiin, ihana rauha :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meinaa tulla mitään kun tulevat eskari ja tokaluokkalainen höykyttää toisiaan ja nelivuotiasta, joka kostaa kaiken vauvalle... onneksi torstaina nuo kaksi isointa pääsee kanavoimaan energiansa johonkin järkevään.

Vierailija
4/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vanhinta lähtee kouluun ja vaan 2 nuorinta jää kotiin mun kans!:)

Vierailija
5/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samat fiilikset! Yks aloittaa koulun ja kaks jää mun kanssani kotiin. Ja keskimmäiselläkin alkaa srk:n kerho 2 krt viikossa eli jotain erilaista hänellekin. Ihanaa vaikka toisaalta haikeeta kun tuntuu, et tähän se kesä loppuu ja ihanan kiireettömät aamut ja aikatauluttomat päivät myös...

Vierailija
6/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhtaudun koulun alkuun. Lapsista rupee huomaamaan, että nyt on aika jo lähteä taas kouluun, yksi lähtee eskariin. Jään ainoastaan nuorimman kanssa kotiin kaksin. Kun kaikki isot lähtee, niin nuorimmainen kaipaa enempi äitiä, nyt kesällä on saattanu olla jopa 20 min. omaa aikaa, kun lapset leikkivät välillä porukalla. Tosi tylsää on se, että joutuu tosiaan taas aamusin heräämään niin aikaisin... Ja arki on tosi aikataulutettu, että ehtii kaiken tehdä. Joten puolensa ja puolensa on koulun alkamisessa.

Vierailija
7/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveästi taas muistettavaa, kun viisi lasta aloittaa koulun/eskarin, lippuja ja lappuja satelee, kirjojen muovitusta ja läksyjen kaa auttamista ym. Onneksi vielä neljä pienintä pysyvät kotona.