Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärrätkö sinä kaveriani?

Vierailija
09.08.2010 |

Kiertelimme viikonloppuna kirpputoreja ja tarkoitus oli löytää itsellemme vaatteita. Minulla oli reissun jälkeen kassit pullollaan ihania vaatteita, mutta kaverini ei löytänyt oikeastaan mitään, koska "ei ollut tarjolla mitään hänen kokoistaan". Hän ei suostunut sovittamaan mitään vaatetta, mikä ei ollut s-kokoa, vaan totesi heti kyseisen vaatteen olevan hänelle liian suuri. Ei auttanut, vaikka vaatteet olisivat näyttäneet miten pieniltä tai myyjä vakuutellut vaatteen olevan tosi pieni, jos lapussa oli koko m tai l, vaatetta ei vain yksinkertaisesti voinut sovittaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä kokoa se on?

Vierailija
2/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin olin tosi tyytymätön vartalooni. En käyttänyt pientäkään m-kokoista paitaa, koska se ahdisti minua. Halusin olla kokoa s, mulla oli lievä syömishäiriö myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ulkonäön.

Vierailija
4/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka normaalisti käytti m kokoa oli ollut ostamassa farkkuja ja löytänytkin sellaiset mitkä olivat sopivat päälle ja näyttivät hyvältä. Ilmeisesti ne farkut oli siinä merkissä tosi pientä mitoitusta koska kokomerkintä oli xl. Kaveri jätti sitten farkut ostamatta ja sanoi että "minähän en xl koon housuja päälleni pistä". Vaikka housut oli siis ihan sopivat ja näyttivät hyvältä hänellä. Eli ilmeisesti joillain on joku periaate että ei voi ostaa koskaan suurempaa kokoa vaikka muuten vaate olisikin hyvä.

Vierailija
5/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti tykästynyt johonkin niin olisi kokeillut.

En itsekään jaksa vaivautua jos koko on väärä ellen ole sitten todella ihastunut kyseiseen vaatteeseen.

On tullut muutamia kertoja ostettua joku M-koko joka on sitten jäänyt käyttämätrtä koska onkin ollut liian iso..

Vierailija
6/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen päällään pitämää. Niistähän voi tarttua kirppuja, bakteereja ja ties mitä muuta. Halusi lähteä kanssasi seuraksi ja ehkä kuvitteli itsekin pääsevänsä asian yli, mutta ei onnistunut.

Vierailija
7/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan itselleen kaunista ja sopivaa, vaatetta sovittamalla, välittämättä siitä, mitä jossakin lapussa lukee. ap

Vierailija
8/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on just se että vaatteet on niin nuhjusia ettei tee mieli ostaa.

Vierailija
9/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt (154cm), normaalivartaloinen, aika siro rakenteeltani. Jos kirppareilla/kaupassa olisi tarjolla m- tai l-koon vaatteita, niin luultavasti jättäisin ne sovittamatta, koska tiedän etteivät ne sovi ylleni. Vaikka vaate näyttäisi pieneltä (toki voi olla poikkeuksiakin, merkistä riippuen) niin mulla jää usein esim paidan selkämys liian pitkäksi eli nousee pussiksi yläselästä. Sama mekoissa, takeissa ym.

Voihan toki myös olla, että jostain syystä kaverillasi on periaatepäätös, että ei halua ostaa isomman koon vaatteita..