Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna meidän teinistä tulee sitten ihan

Vierailija
09.08.2010 |

virallisestikin amispölö (kiitos palsta, nyt mulla on nimi lapseni opiskelu-uralle!). Ammattiopisto nimittäin aloittaa lukukautensa. On ottanut ihan kirjaimellisesti uuden statuksensa, soitti mulle lauantaina työreissulle että "kauheeta, koulu alkaa ja miks se alkaa nyt jo kun ennen on alkanu myöhemmin". Sunnuntaiaamuna oli jo unohtanu koko koulun alkamisen kunnes sit heräsi kyselemään päivällisellä. Sieltä tuli mm. tällaista: "onko ne kirjat pakko ostaa omaks, mulla olis muutakin käyttöö niille rahoille", "millä mä meen kouluun jos sataa, mä en voi mennä mun uudella kevarilla ettei se mee likaseks", "onks siellä pakko ottaa salaattia ruokailussa"

Hohhoijaa.

Nyt se nukkuu niin sikeesti että vaikka pommi pamahtas vieressä, ei herää. Kävin sitä kääntelemässä ja vaikutti enemmän kuolleelta kun elävältä.

SEN KAIKISSA ELINTOIMINNOISSA - ETENKIN ÄLYLLISISSÄ - ON TAPAHTUNUT JÄRKYTTÄVÄÄ TAANTUMISTA!!! Kertokaapa siskot, talaakohan tuo ennalleen vielä, kyse siis 16-v pojasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä siinä menee ainakin kymmenen vuotta. ;)

Vierailija
2/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi sen on sitten jo tyttöystän/vaimon murhe, joka sitten valittaa AV:llä, kun mies vaan makaa ja nukkuu ja ei herää vauvan itkuun/lasten meluun jne.

Eli ap, pojustasi on tullut mies! Luovuta nopeasti se toiselle naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi sen on sitten jo tyttöystän/vaimon murhe, joka sitten valittaa AV:llä, kun mies vaan makaa ja nukkuu ja ei herää vauvan itkuun/lasten meluun jne.

Eli ap, pojustasi on tullut mies! Luovuta nopeasti se toiselle naiselle.

jotka vaan makaa työttöminä kotona. Selvisi sitten sekin salaisuus.

Vierailija
4/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilisin huumeita tai muita päihteitä, ehkä imppaamista ongelmien aiheuttajaksi.

Vierailija
5/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi höpisee tuollaista.

Vierailija
6/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölön äidin pölö lapsi.

Vierailija
7/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania:-) Oikeasti, toisaalta ne on niin fiksuja ja keskustelee ja väittelee niin järkevästi, mutta sitten toisaalta ne saattaa just ihmetellä, että millä mä meen kouluun, ettei mopo likastu.

Jännittää uusi asia, niin tulee ihan hassuja asioita mieleen. Ja sitten hetken päästä se asia unohtuu.

Ja tuo nukkuminen, meillä poika (kohta 18 v) nukkuu kun on nukkuakseen, vaikka vieressä tapahtuisi mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä