Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Romattisia kirjoja kaipailen

Vierailija
09.08.2010 |

Lämpimän kesän seurauksena on tullut aloitettua kauan poissa ollut lukuharrastus. Mitään raskasta en jaksa lukea eli pitää olla ihan hömppää.

Seuraavat kirjailijat ovat suosikkejani, mutta alkavat olla lueatut läpi, ainakin kirjastosta löytyvä tuotanto.

Diane Gabaldon,Nora Roberts,Jude Deveraux,Linda Howard, Jean Untinen-Auel

Mutta siis samankaltaista kaipailen. Romantiikkaa, erotiikkaa ja hieman jännitystäkin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat nuortenkirjoja, mutta yllättävän koukuttavia ja siirappisen romanttisia. Sopivat siis vähän vanhemmillekin:)

Vierailija
2/16 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta kirjailijalta myös Sokkopeli ja Muistan sinut, Amanda ajanevat asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö lisää

Vierailija
4/16 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Kivelän Katajamäki-sarja.

Kirjoja on ilmestynyt 5. Kun luin ensimmäisen, oli pakko lukea kaikki muutkin. Maalaisromantiikkaa.

Kotiin Katajamäelle on ensimmäinen tämän sarjan kirja.

Vierailija
5/16 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hömppäromaanit Harlekiinit?

Vierailija
6/16 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjailijaa en muista. Häneltä ilmestynyt myös Nairobiin sijoittuva parisuhdesotku, Afrikan taivaan alla tms.

Vierailija
7/16 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosemaru Rogersin Polttavaa hiekkaa ja Kuumat yöt. Ovat ykkös ja kakkososat. Ovat kiihottavia ja jännittäviä ja vähän hömppiä :) Tehosi kyllä mulle aikanaan siinä janossa.

Vierailija
8/16 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

timantti, lääkäri, rikos ja rakkaus sarjat, maksavat jonkun 5 euroa, itse ostan silloin tällöin. Ootko lukenu Danielle Steelen kirjoja, takuuvarmaa aivot narikkaan hömppää! Ite oon lukenu varmaan ne kaikki.

Vierailija
9/16 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tyytyä kirjaston valikoimiin;)

Vierailija
10/16 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

romantiikka-hylly erikseen? Sieltä vaan lainailet mikä tuntuu takakannen perusteella kiinnostavalta. Jos vaan aivot narikkaan haluat. Ei niissä niin suuria eroja ole...

Vierailija
11/16 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko joku lukee tuollaista moskaa? Jos teillä on ylimääräistä aikaa, lukekaa jotain järkevää mieluummin. Aivojen rasittaminen on kuulemma jopa edullista pitkällä tähtäimellä.

Vierailija
12/16 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko joku lukee tuollaista moskaa? Jos teillä on ylimääräistä aikaa, lukekaa jotain järkevää mieluummin. Aivojen rasittaminen on kuulemma jopa edullista pitkällä tähtäimellä.

Kuule, elämäntilanteet vain on erilaisia, ja joskus aivotnarikkaan hömppää auttaa rentoutumaan ja ihana oma hetki on valmis. Ja, kyllä olen lukenut hyvinkin paljon maailmankirjallisuuttaa jopa alkuperäiskielellä.

Ja jos sinusta joku Paolo Coelho on hienoa, niin minusta se on tekotaiteellista ptä...Ennemmin kunnollista romanttista kirjallisuutta.

Ja ap:lle, oletko lukenut Kaari Utriot, Katri Manniset kotimaisista?

Vierailija
13/16 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rasitan töissä aivoja ihan tarpeeksi eli on vastapainoa sille. Oikeastaan tämän seurauksena paloin loppuun.Nyt sitten yritän löytää itselleni aikaa rauhoittua ja levätä päästämällä aivot lomalle. Toivottavaahan se olis että lukisin ammattikirjallisuutta vapaa-aikana kun töissä ei ehdi. Mutta olen lopultakin tajunnut että aina ei tarvii suorittaa.

Vierailija
14/16 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

romantiikka, seikkailua, erotiikkaa;

Kathleen E. Woodwiss: Liekki ja kukka.

Tarttui kesälomalla kirjastosta mukaan. Olin lukenut aiemminkin, hyvä edelleen.

Vierailija
15/16 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein jo noista listaa kirjastossakäyntiä varten ja uusiakin saa laittaa.

Vierailija
16/16 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat nuortenkirjoja, mutta yllättävän koukuttavia ja siirappisen romanttisia. Sopivat siis vähän vanhemmillekin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi