Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa! Mulla on silmässä jotain häikkää

Vierailija
09.08.2010 |

Mitä mä teen?

Toinen silmä on vuotanut norona pari tuntia. On ihan turvoksissa. Siellä on jotain ylimääräistä, pistää. En pysty kunnolla avaamaan.

Pitääkö mun mennä töihin?

Varaanko ajan yleislääkärille vai mitä hittoa?

t:kolme tuntia nukkunut

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terveyskeskukseen klo 8 jonottomaan terveydenhoitajalle joka sitten lahettaa sut laakarille tarpeen vaatiessa. Tai soita ensin 10023 joka menee terveysneuvontaan.

Vierailija
2/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terveyskeskukseen klo 8 jonottomaan terveydenhoitajalle joka sitten lahettaa sut laakarille tarpeen vaatiessa. Tai soita ensin 10023 joka menee terveysneuvontaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosiaan kannattaa käydä terveyskeskuksessa.. Huuhtelevat siellä sen sun silmän, että roska lähtee pois ja kirvely helpottaa..

Ei varmaan kannata töihin mennä se roska simmussa.. Saattaa siellä pitkään hangatessaan vaurioittaa silmän pintaa.. Ja saatat saada vielä jonkin "kivan" pikku tulehduksen siihen silmään..:/

Vierailija
4/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun vastasitte. Mulla ei nyt oikein leikkaa. Olen valvonut kuumuuden takia lähes koko viime yön.

Soittelin arvauskeskukseen ja sain iltapäivälle ajan.

Ihan pönttö olo. Nyt vuoto lakkasi, vissiin kyynelvarasto tyhjänä tai jotain. Silmään pistää tietyissä "asennoissa".

Tunnen itseni ihan luuseriksi.

Vierailija
5/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla vaikka tukkeutunut kyynekanava. Kyynelnestehän erittyy sieltä yläluomen alta ja valuu pois silmän sisänurkassa olevasta "viemäristä", siitä pikku pisteestä. Jos se kanava on tukossa jostain kohtaa, silmä vuotaa.

Luomen alla voi olla myös ns. näärännäppy ärsyttämässä. Joskus niitä joudutaan avaamaan.

Vierailija
6/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minullakin :) Ihan samalla tavalla sain selville mitä nuo sinun oireesi nyt ovat. Luomi olikin tarttunut sarveiskalvoon kiinni ja repäissyt palan pois, vaikka luulin silmässä olevan roskan.

Minä sain tk:n lääkäriltä passituksen silmälääkärille. Voidetta silmään ja lappu silmän päälle muutamaksi päiväksi. parin päivän perästä oli uusintatarkastus. Oli sen verran kipeä, että olen käyttänyt tunnollisesti määrättyjä voiteita ja tippoja.

Vierailija
7/7 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se pisto on? Se voi olla vaikka tukkeutunut kyynekanava. Kyynelnestehän erittyy sieltä yläluomen alta ja valuu pois silmän sisänurkassa olevasta "viemäristä", siitä pikku pisteestä. Jos se kanava on tukossa jostain kohtaa, silmä vuotaa.

Luomen alla voi olla myös ns. näärännäppy ärsyttämässä. Joskus niitä joudutaan avaamaan.

Pisto on yläluomen alla. Mä oon ihan poikki. Voiko uupumus oireilla pistona silmässä :/ Mulla on ihan hirvee olo.

ap