Hei laiheliinit, ihan ystävällisesti kysyn teiltä...
Miski olette niin VITUN LAIHOJA??? Reiällä pilattuja lankkuja... hyh!
Kommentit (24)
vituttaako kun saan kaikki miehet ja työpaikat ja voin ostaa vaatteet kaupasta...ha ha ha ha
Lihavilla menee puurot ja vellit sekaisin ja jokainen, jonka painoindeksi on joku alle 23 on ap:n mielestä varmaan jo anorektikko.
isi sinulle kade? Ja oliko sinun viestisi asiallinen? EI!
Missä mielessä viestini ei ollut sinusta asiallinen?
ap
Outoa on tosiaan että kaikki hoikat kuvittelee että heille ollaan katellisia... Minä en hauku hoikkia, mutta en ole myöskään heille kateellinen koska olen tyytyväinen itseeni. En haluisi olla kukaan tai mikään muu!
Terveyssyistä kartan myös ylipainoa.
Minäpä vastaan: en kuule tiedä, miksi olen näin laiha. Ehkäpä vain syön saman verran kuin kulutan ja ruoansulatukseni ei ole kovin tehokas ottamaan energiaa talteen.
t: läpip--ko
Tutkimus tehty. Eli veronmaksajat maksavat teidän ihroistanne aiheutuvat terveydelliset kulut.
ja ihan iloinen siitä, että ei ole kauheaa lihomisongelmaa, vaan voin huoletta herkutella silloin kun siltä tuntuu.
Osaan siis valita syömiseni ja liikkua sen mukaan, ettei kiloja kerry.
Hei elä elämääs. Jos minä lihavana aiheutan sinulle konkurssin niin laita tilinumero niin maksan heti takaisin aiheuttamani kulut.
Laihuutta voi kauhistella ääneen vaikka missä, mutta harvapa rupeaa lihavuutta taivastelemaan.
Monta kertaa nuorempana sain purra hammasta yhteen, etten tokaissut " kohteliaasti" vastaan, että sinä sitten olet syönyt minunkin edestäni.
t: se läpip--ko
Vierailija:
Laihuutta voi kauhistella ääneen vaikka missä, mutta harvapa rupeaa lihavuutta taivastelemaan.
Joten eipä edes tee mieli lihoa! Kun mieheni ja minäkin ajattelen lihavista että HYI HITTO!!!!! Joten jos koitit saada laihoille jonkinlaista itsetunnon romahtamista pienistä rinnoista niin EPÄONNISTUIT!!!
Pidä sinä vaan läskisi ja löllyttele niitä mielin määrin! Älä tule haukkumaan muita ihmisiä! Oltiin sitten yli tai alipainoisia tai siltä väliltä!!!!!
käyttää nekin yht.kunnan varat johonkin muuhun, kuin sellaiseen joka on itse aiheutettua. No, mutta itsepä kuitenkin kärsit lihavuuden mukanaan tuomat sairaudet ja vaivat. Toivon, että tuon puolustelun sijasta pystyt joskus arvostamaan itseäsi sen verran, että alat huolehtia itsestäsi ja terveydestäsi. En tarkoita tätä pahalla.
13
Naiset ovat luomakunnan ääliöimpiä toisinaan.
sitähän se tämä palsta toisinaan on että;
tummat vai vaaleet hiukset (hyi saatana) niin puhumattakaan punaisista
Pitkät vai lyhyet hiukset ( no voi Vee)
Toiset imettää, toiset ei(Tyhmiä äitejä kaikki)
Hoikka vai lihava( Hemmetin ääliöt)
Töissä vai hoitovapaalla(sekään ei ole kenenkään oma asia)
Avoliitto vai avioliitto(Aivan)
Matti vai Mervi ( joopa joo)
KYMPPI VETOO ETTÄ KIINNOSTAA!! ( Ai ei kiinnosta? )
Läskeistä osataan puhua usein asiallisesti, mutta läskit eivät näköjään koskaan itse osaa puhua laihoista asiallisesti.