Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nainen, mutta piereskelen tosi paljon. Löydänkö koskaan miestä?

Vierailija
08.08.2010 |

Töräyttelen usein, ja makailen akrobaattisissa asennoissa, että saisin pierun tulemaan ulos. Sen lisäksi pieruni haisevat tosi hirveiltä. Olen nätti ja kiva ja korkeasti koulutettu, mutta toi jatkuva piereskely on jo niin osa mua, etten osaa lopettaa. Piereskelen ihan ohimennen ja häpeilemättä.

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinähän olisit juuri sopiva mulle. pidän itsekkin tollasesta tyylistä.

Vierailija
2/111 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin sekä mies että minä HAISTIIN.

Karppaajat haisee kamalalle ja niillä on jatkuvasti ilmavaivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on ihmisiä joilla ilmaa kertyy enemmän kuin toisilla, johtuu se sitten ruokavaliosta tai mistä vaan.

Kyllä meillä kotona saa jokainen paukutella ihan vapaasti, mielellään ruokapöydässä jos sais pidäteltyä, mutta jos se nyt siinä pääsee, niin ei tuo nyt niin katastrofi ole.

Mua aina jaksaa vaan kummastuttaa, miksi pieru on niin nolo juttu. Enkä nyt tarkoita, että pitäisi piereskellä paikassa kun paikassa. Vanha sanontakin jo sanoo: Joka pierua pidättää, niin siinä on muutakin vilppiä :)

Vierailija
4/111 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nykyajan käytöstavat ja ruokavalio aiheuttavat ihmisille mahavaivoja ja vatsakipuja. Ja toden totta, varmaan tulee massu kipeäksi kun nykyisin on ah, niin sivistymätöntä röyhtäillä ja piereskellä, mitkä on kuitenkin biologian ja ruoansulatuksen kannalta ihan normiasioita.

Kyllä meilläkin kotona miehen kesken piereskellään. Ei kylässä tai muiden ihmisten seurassa. Taidettiin 3kk ehtiä seurustella kun todettiin että huumorintau riittää molemmilla tällaiseen vapautuneisuuteen. Hajut hälvenee pian (jos niitä on), ei niistä tarvitse välittää.

Tosin tiedän myös tapauksen, jossa nainen vahingossa pieraisi päiväunilla ja mies jätti naisen. Oli kuulemma niin sivistymätöntä ja järkyttävää! Siis haloo, kuka kontrolloi itseään nukkuessaan? (Eikä ollut edes mikään lyhyt suhde..)

Vierailija
5/111 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tiedän myös tapauksen, jossa nainen vahingossa pieraisi päiväunilla ja mies jätti naisen. Oli kuulemma niin sivistymätöntä ja järkyttävää! Siis haloo, kuka kontrolloi itseään nukkuessaan? (Eikä ollut edes mikään lyhyt suhde..)

valitti aikoinaan ettei uskalla edes nukkua öisin kunnolla, kun pelkäsi niin pieraisevansa miehensä kuullen. Hänenkään parisuhteensa ei ollut mikään uusi...

Vierailija
6/111 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nykyajan käytöstavat ja ruokavalio aiheuttavat ihmisille mahavaivoja ja vatsakipuja. Ja toden totta, varmaan tulee massu kipeäksi kun nykyisin on ah, niin sivistymätöntä röyhtäillä ja piereskellä, mitkä on kuitenkin biologian ja ruoansulatuksen kannalta ihan normiasioita.

Jatkuvasti työnnetään lisää ruokaa kurkusta alas eikä anneta edellisen lastin siirtyä eteenpäin. Nykyisinhän uudet trendikkäät hörhöruokavaliotkin ovat sellaisia, että koko ajan pitää olla täysi ja kylläinen olo. Ei ihme, että vatsa valittaa.

Vierailija
7/111 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin onneksi tää kamala piereskely alkoi vasta sitten, kun olin päässyt naimisiin. Eipä voi mies enää perääntyä ;)

No mutta hei, mies on ihan yhtä kova piereskelijä.

Vierailija
8/111 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu allergioista. Mun pierut haisee tosi pahalle ja niitä riittää ja riittää, jos syön jotain väärää. Sulla on varmasti jotain ruoka-aineallergioita, jos on tuollaisia vatsavaivoja. Eivät välttämättä näy missään kokeissa/testeissä. Ja esim.laktoosi-intoleranssi ei ole sama kuin maitoprotetiiniallergia ja keliakia ei ole sama kuin vilja-allergia. Maitoallergia on yleisin, kokeile jättää kaikki maitoprot.sisältävät tuotteet pois pariksi viikoksi, onko apua.

Mulla oli nuorempana vilja-(vehnä, ruis, ohra)allergiat ja aiheutti kovia ilmavaivoja, vatsa pullistui kuin raskaana ollessa. Näkyi tosi verikokeessa. Silloin ja nykyään kananmunakin aiheuttaa oireita. Se on vaan hankalampi huomata, kun aiheuttaa oireita viivästyneinä ja sitä tulee syötyä harvemmin. Myös soija on mulle huono.

Eli tässä järjestyksessä yleisimmät ruoka-aineallregioiden aiheuttajat: maito, muna, viljat, soija.

Muista, että sulla voi olla myös jokin sairaus, esim.ärtynyt paksusuoli. Eli kannattaa käydä lääkärissä. Yleislääkärit ei useinkaan usko, että aikuisiällä tulisi allergioita. Mutta allergialääkärit tietävät nämä jutut paremmin.

Kyllä ne pahanhajuiset pierut jollakin keinolla saa pois, jos vaan haluaa yrittää! Usko pois. Tiedän sen, enkä itsekään aluksi uskonut ;)

Vierailija
9/111 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laktoosi-intoleranssi=pierutauti

Vierailija
10/111 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin kotona miehen kesken piereskellään. Ei kylässä tai muiden ihmisten seurassa. Taidettiin 3kk ehtiä seurustella kun todettiin että huumorintau riittää molemmilla tällaiseen vapautuneisuuteen. Hajut hälvenee pian (jos niitä on), ei niistä tarvitse välittää.

jostain syystä jännittää, vaikka jo etukäteen tietäisi, että huumoria kyllä riittää :)

Meillä jaksetaan edelleenkin nauraa sille, kun mies onnistui pelästyttämään mut pieraisemalla :)

Vierailija
11/111 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitkään monta vuotta että olen ainoa nätti ja piereskelevä ja sen takia jäi aikoinaan moni ihan ok mies taakse kun hävetti piereskely. Mieheni on aika sika itsekin ja ei omista käytöstapoja välillä harmittaa mutta minkäs valinnalle voi..

Vierailija
12/111 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihanaa ja normaalia.

KALLE

Vierailija
13/111 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on aina ollut herkkä vatsa, joka paisuu kaasupalloksi milloin mistäkin. Todennäköisesti ärtynyt paksusuoli. Kaasuja muodostuu oikeastaan millä ruokavaliolla tahansa, joskus vaikka olisin syömättäkin. En kuitenkaan jaksa jatkuvasti varoa kaikkea hyvää, kuten tuoretta leipää, muroja, perunaruokia tai vaikka kukkakaalia/kaaleja tai rasvaisia ruokia. Kaikki pierettää ja vatsa menee muutenkin sekaisin lähes joka aterian jälkeen. Vessaan joudun usein juoksemaan enkä edes aina kerkeä perille..

Ilmavaivat ovat kivuliaita, jos niitä joutuu pidättämään niin kuin töissä. Kotona annan tulla vaan, vaikka koitankin mennä eri huoneeseen kuin mieheni. Silti hän haukkuu minua ja valittaa, että piereskelyni on ällöttävää. Jos pieraisen hänen kuulleen tai samassa huoneessa, ei mieheni varmasti koske minuun koko iltana. Joskus riidellessä mies on haukkunut minua, etten haluta häntä kun haisen paskalta vähän väliä. Joskus mieheni jopa vittuilee asiasta kavereillemee. MInusta se on noloa ja koen itseni epämiellyttäväksi ja rumaksi. En vain voi oireilleni mitään.

Vierailija
14/111 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oikeasti tuollainen runsas piereskely on oire huonosta ruokavaliosta mahdollisesti yhdistettynä huonoihin vessatottumuksiin.

Ja mulla on juuri tuollainen mies, joka oikein mainostaa hymyillen, että tulipa mehevä pieru. Mutta oikeesti siinä ei ole mitään mehevää, että mä en pysty nukkumaan samassa huoneessa, kun ne sen pierut haisee usein tosi kammottavalle, ihan ripulikakalle. Usein sitten ajan miehen muualle nukkumaan ja tuuletan koko makkarin rintatulehduksen uhallakin, sillä ei siinä käryssä kerta kaikkiaan pysty nukkumaan.

Ja mies ei usko, että se piereskely on ihan sen omaa vikaa. On ylipainoinen, syö raskasta ruokaa ja ihan mitä rojua sattuu ja sit sillä on sellainen "kiva" harrastus, että pidättelee kakkaa usein tunteja, voi pidätellä helposti vaikka 8 tuntia. SElväähän se on, ettei tuollainen ole hyväksi. Stressi vielä saa pierut pahenemaan.

Minä olen täysin vakuuttunut, että normaaleille terveillä elämäntavoilla tuota pieruongelmaa ei olisi. Mutta eihän mies minua usko, tietenkään.

Vierailija
15/111 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa hauska aihe. Ensinnäkin monet miehet tykkää siitä, että nainen uskaltaa eikä mamoile. Voi olla sitten samanmoinen sängyssä. Toisekseen meistä on moneksi: joitakuita pierut ei haittaa ollenkaan, mutta toiset (onneksi vähemmistö) kärsivät niiden hajusta oikeasti, sen sijaan että olisivat vain estoisiksi kasvatettuja. Hieman harmittaa nuo testientyrkyttäjät; ainakin mulla suoliston toiminta ja kaasumuodostus riippuu tosin paljon henkisestä puolesta. Voi käydä viestiketjun aloittajallekin niin, että kun mielitietyn löytää, katoavat pierutkin.

Vierailija
16/111 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapset myös. Taitaa olla koko suku :) Toisilla ei sitä huumoria löydy..

Ja pieruhuumorihan sitä ainoaa oikeaa huumoria on...

Vierailija
17/111 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä saat miehen. se on ihan nirmaalia jos nainenkin piereskelee. minä haluaisin juuri sinunlaisen naisen joka piereskelee :) voisimme tavata ehkä joku kerta :)

Vierailija
18/111 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tykkään että nainen piereskelee :) varsinkin jos se tulee ihan naaman eteen niin on kivaa haistaa se haju :)

Vierailija
19/111 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useilla suolistovaivaisilla karppaus parantaa tilanteen. Terv. EX-ärtyneestä suolistosta kärsinyt, jolla ei enää ole ilmavaivoja tai ummetusta

Aiemmin sekä mies että minä HAISTIIN.

Karppaajat haisee kamalalle ja niillä on jatkuvasti ilmavaivoja.

Vierailija
20/111 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen keho vain on semmoinen. se, missä ja miten sen tekee, määrittyy sen mukaan miten paljon tuolla korvien välissä on toimintaa. vaikea uskoa että joku oikeasti fiksu ihminen nostaisi kankkua muiden nähden ja töräyttäisi haisevan paukun ja vielä nauraa räkättäisi päälle. aika huonoa käytöstä. itse toki pieren kotonani ja missä tahansa jos tarve vaatii, mutta pystyn myös hallitsemaan kehoni niin, etten töräytä jos epäilen paukun olevan äänekäs tai haiseva, sellaiset päästän ilmoille omissa oloissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi