Seksielämää aloittelemassa... Huoh. (vuodatus)
Pitkän odottelun jälkeen miehen kanssa ollaan päässy siihen pisteeseen, että "kaikki on sängyssä sallittua". Haluttiin olla aivan varmoja suhteesta, ennen kuin mennään loppuun asti.
Nyt sitten tämä varsinainen yhdyntäpuoli ei vaan tunnu kummastakaan yhtään miltään. Miehelle minä olen ensimmäinen ja ymmärrän, että voihan siinä oikeiden asentojen löytymisessä viedä aikansa. Mutta tää turhauttaa, ilmeisesti miestä enemmän kun mua. Mutta kertaakaan kumpikaan meistä ei ole saanut orgasmia yhdynnässä. Onko mulla joku messuhalli, kun mies sanoo, ettei tunnu yhtään miltään. No, viime yrityksellä sanoin itse, että "toi sun maha vähän haittaa tätä".
Suu- ja käsipelillä mies on kyllä taitava, ja saa mut kyllä tyytyväiseksi.
Kuinka "kauan" siinä pitäisi kestää, että homma alkaa toimia?
En voi mitään sille, että tietyllä tavalla vertaan tätä sähläystä exän ja minun sänkyelämään. Ja silloinkin olimme molemmat ensimmäistä kertaa asialla. Jostain syystä vaan kaikki toimi ilman mitään säätöä. No, se mies oli muuten ihan täysi kusipää. Nyt kun mukana olisi sitä ennentuntematonta rakkautta ja intohimoa, kaikki tyssää siihen "ettei vaan tunnu miltään".
Mitä ihmettä tässä voi tehdä vai hyväksynkö vaan sen, että meillä ei sitten seksiä harrasteta sillä perinteisellä tavalla...?
Kommentit (44)
Ei ole siis siitä, että toisen pitäisi jotenkin painostaa tai suostutella. Intohimoa löytyy kyllä. Sitä vähän pelkään, että kohta sekin karisee vaan kun ei tästä säädöstä tule mitään.
ap
Sillä taitaa olla jokin ongelma, eikä sinussa sitä vikaa ole.
Mulla oli kerran mies, joka ei lauennut koskaan. Yritti pistää mun piikkiin, mutta tiesin että vika oli kyllä hänessä.
mä olen todella onnellinen tässä parisuhteessa. Ei ole ollut mitään tarvetta ajatella muita miehiä. Nyt tää seksin toimimattomuus vaan sai mut vertaamaan exään. Ajattelin siis, että kyllä meilläkin homma toimii ihan sujuvasti parin ekan "harjotuksen" jälkeen. No alle 10 kertaa tässä on vasta yritettykin. Ja en mäkään mikään supernainen sängyssä ole. Edellisestä kerrasta on mullakin kulunu yli 5 vuotta. Ja siinä yksi synnytys vielä välissä. Joten ehkä oonkin messuhalli.
Miehellä vähän tuntuu kun mä olen päällä, jos siis olen sellaisessa kyykkyasennossa. Mutta joo, en mä jaksa tehdä sitä tarpeeksi kauan. Eli kuntosalille munkin pitäs mennä. Huoh.
ap
Sillä taitaa olla jokin ongelma, eikä sinussa sitä vikaa ole.
Mulla oli kerran mies, joka ei lauennut koskaan. Yritti pistää mun piikkiin, mutta tiesin että vika oli kyllä hänessä.
Kyllä mies laukeaa joka kerta kun jotain tehdään. Käsillä tai suulla kyllä saan minäkin hänet tulemaan. Ja 5-7 kertaa viikossa varmaan.
Ja en koe, että mies mua syyllistäisi tästä. Se mun heitto "sun maha on tässä vähän tiellä" on kyllä raukkamaisin heitto aiheesta tähän mennessä, vaikka varmasti totta onkin.
ap
mutta jos exällä oli 24 cm, on mun miehellä ehkä vajaat 10 senttiä vähemmän. Onhan siinä eroa. Kamalaa, että ees ajattelen tota eroa. :(
ap
Käske miehen panna kovempaan tahtiin. Rakastelu on kovaa työtä. Hiki pitää tulla. Kondomi vie tuntoherkkyyttä. En usko koon vaikuttavan.
sanoa että mikä teidän ongelmanne on niin onhan se totta että jos nainen on väljä niin miehellä saattaa tulla vaikeuksia yhdynnässä saada orgasmia. Mahdollinen väljyys saattaa myös aiheuttaa itsellesi tunnottomuutta. Varsinkin jos mies saa normaalisti muuten ja kaiketi kiihottuukin normaalisti.
Tarkoitus ei ole syyllistää vaan pohtia ongelman syytä. Treeni ei olisi pahitteeksi varmaan kellekään.
Kiitos kaikista vastauksista, monenlaisia tulkintoja.
Nyt selvisi ainakin osasyyllinen: miehellä on liian kireä esinahka. Kuulema tilanne paranee aina kun sitä venyttelee, mutta aika paljon sen pitäisi venyä, että toimisi kunnolla. Ja mies pohtii, onko meillä nyt varaa mihinkään leikkaukseenkaan.
Se on ainakin osasyy miksi miehestä ei tunnu siltä miltä pitäisi. Eli liian syvälle työntäminen sattuu, eikä muutoin siis juurikaan tunnu miltään.
Ja kyllä joo me ollaan sellasia hihhuleita, että haluttiin odottaa sen seksin kanssa ollaksemme varmoja, että tämä on se oikea. (Kuten aiemmista viesteistä voimme päätellä, minä en ollut tähän kyennyt.) Seisokissa ei siis mitään ongelmaa, enkä homoksi epäilisi hetkeäkään. :D
Sikäli hyvä, että kyse on ongelmasta, joka on korjattavissa.
Onhan tää vähän intiimi probleemi, mutta enpä tätä viitsi nyt missään tyttöjen illassa ottaa puheeksi. "Mikähän mun miehen pippeliä vaivaa?"
Harrastatte jonkinlaista seksiä todella usein (5-7 kertaa viikossa!?) Mitäpä jos pitäisitte pienen tauon. Luulen että johan alkais tuntua!; )
sitä, että niin monta vuotta olette seurustelleet ja pelkästään käsi- ja suuseksiä tätä ennen harrastaneet? Miksi ihmeessä? Ja minkä ikäsiä olette? Meinaan kun mies oli kerran kokematon. Jos yli 30 v., niin taitaa olla toivoton tapaus, jos nuorempi, niin ehkä vielä oppii.
ja kunnon erektio ja silti kumpikaan teistä ei saa kunnon tuntumaa, niin kyllä silloin tulee mieleen että olet saattanut synnytyksessä menettää kudosten napakkuutta.
Eli oletko koskaan treenannut lantiopohjan lihaksia? Niiden harjoittaminen lisää emättimen tiukkuutta, tuntoherkkyyttä ja lisäksi vielä ehkäisee iän mukana tulevaa virtsankarkailua.
Seksuaalisen nautinnon kasvamisen lisäksi saat treenaamalla vielä terveysvaikutuksetkin :)
Treenaaminen on erittäin helppoa, kunhan vaan tekniikan oppii.
Treenipallot ovat hyvä apuväline tai vielä parempi on esim COME
Voit tilata netistä apuvälineet ja sitten vaan jumppaamaan. Jumppaus ei ole mitenkään raskasta, päin vastoin tuntuu hyvältä, jopa kiihottaa.
Ilman apuvälineitä tulosten "näkyminen" kestää vähän kauemmin, mutta tuolla COMElla esim saa kyllä tulosta aikaan jo muutamassa viikossa.
Eliu en nyt todellakaan tarkoita että sinussa olisi vika huonoihin yhdyntä kokemuksiin, mutta ainakin voit tälläisellä pienellä vaivalla omalta osaltasi parantaa tilannetta jo huomattavasti.
Tsemppiä suhteeseen ja toivottavasti tilanne paranee.
meillä toimii kaikkein parhaiten minä päällä ja sohvalla elikkäs mies puoli-istuvassa asenossa siis, ja jos ei tunnu tarpeeks niin vedän miestä vielä lähemmäksi ja kyllä oikean asennon ja tahdin pitää olla kohallansa että onnistuu =)
Vai onko ihan mahdoton ajatus ap???
ja menestyksekkäästi harrastaneet suusseksiä ja muuta esileikkiä niin varmaan ajatus seksistä on ollut ylimaallinen. Miehellä on odotukset ollut aivan liian korkealla ja sinullakin totuttelemista tilanteeseen jso eka seksisuhde synnytyksen jälkeen ja puolta pienempi vehje.
Kyllä muakin harmittaisi, mutta pakko sanoa, että on varmaan kaikilla niitä seksikertoja kun ei oikein tunnu? Meillä ainakin. Välillä voi olla aivan ihanaa ja joskus taas ei juuri tunnu miltään.
vasta alle 10 kertaa yhdynnässä?
Ymmärsinkö nyt oikein?
Mene sinä päälle tai olkaa takaapäin, asentoja on muitakin, mutta kokeilkaa nyt nuo perusjutut ensin.
Me tapailtiin pari kuukautta ennen kuin oli mitään seksiä. En ymmärrä miksi odotitte 3,5 vuotta! Mitä eroa sillä on meneekö all the way vai ei jos et kuitenkaan ole virgin? Tietty uuden kumppanin kanssa menee jonkin aikaa että oppii mistä toinen tykkää, mutta kyllä meillä nyksän kanssa homma toimi ihan alusta kuin huumassa ja ilman sähläystä, kaikki vaan tuntui hyvältä.
Me tapailtiin pari kuukautta ennen kuin oli mitään seksiä. En ymmärrä miksi odotitte 3,5 vuotta! Mitä eroa sillä on meneekö all the way vai ei jos et kuitenkaan ole virgin? Tietty uuden kumppanin kanssa menee jonkin aikaa että oppii mistä toinen tykkää, mutta kyllä meillä nyksän kanssa homma toimi ihan alusta kuin huumassa ja ilman sähläystä, kaikki vaan tuntui hyvältä.
himoitsetteko kuitenkin toisianne? Mulla ei mielialalääkkeiden takia seksi tunnu miltään tuolla alapäässä, mutta kun olin suhteessa niin kuitenkin tunsin himoa miestä kohtaan ja pidin seksistä muilta osin ja halusin sitä harrastaa. Olette kyllä olleet jo aika pitkään yhdessäkin, johan se ensihuumakin yleensä haihtuu parissa vuodessa ja seksi lakkaa tuntumasta niin ihmeelliseltä..ajatteletko muita miehiä paljon?