Seksielämää aloittelemassa... Huoh. (vuodatus)
Pitkän odottelun jälkeen miehen kanssa ollaan päässy siihen pisteeseen, että "kaikki on sängyssä sallittua". Haluttiin olla aivan varmoja suhteesta, ennen kuin mennään loppuun asti.
Nyt sitten tämä varsinainen yhdyntäpuoli ei vaan tunnu kummastakaan yhtään miltään. Miehelle minä olen ensimmäinen ja ymmärrän, että voihan siinä oikeiden asentojen löytymisessä viedä aikansa. Mutta tää turhauttaa, ilmeisesti miestä enemmän kun mua. Mutta kertaakaan kumpikaan meistä ei ole saanut orgasmia yhdynnässä. Onko mulla joku messuhalli, kun mies sanoo, ettei tunnu yhtään miltään. No, viime yrityksellä sanoin itse, että "toi sun maha vähän haittaa tätä".
Suu- ja käsipelillä mies on kyllä taitava, ja saa mut kyllä tyytyväiseksi.
Kuinka "kauan" siinä pitäisi kestää, että homma alkaa toimia?
En voi mitään sille, että tietyllä tavalla vertaan tätä sähläystä exän ja minun sänkyelämään. Ja silloinkin olimme molemmat ensimmäistä kertaa asialla. Jostain syystä vaan kaikki toimi ilman mitään säätöä. No, se mies oli muuten ihan täysi kusipää. Nyt kun mukana olisi sitä ennentuntematonta rakkautta ja intohimoa, kaikki tyssää siihen "ettei vaan tunnu miltään".
Mitä ihmettä tässä voi tehdä vai hyväksynkö vaan sen, että meillä ei sitten seksiä harrasteta sillä perinteisellä tavalla...?
Kommentit (44)
niin suhteessa kusee kaikki ennenpitkää. Sen takia ei oo kamalan järkevää tuhlata vuosia seksin ootteluun, koska seksivaiheessa saattaa vaan yksinkertasesti huomata, ettei sovikaan seksimielessä toiselle ollenkaan. Ja ei siinä auta maammelaulukaan silloin. Onhan noita paskoja seksikumppaneita ollut itse kullakin joskus elämän varrella, harva sitä niihin on kiinni jäänyt roikkumaan.
Tiedän, että monen mielestä "koeajo" on se ensimmäinen asia, mitä uudessa suhteessa tehdään. Me tehtiin periaatepäätös, että ei harrasteta seksiä alusta asti. Tutustutaan toisiimme muilla saroille ensin. Mies on halunnut säästää itsensä sille ainoalle oikealle. Musta se tuntuu ihanalta, että mä olen miehelle se ainoa oikea. Se on hieno lahja, minkä ihminen voi toiselle antaa. Mä oonkin ajatellu, että kiva kun voidaan opetella yhdessä nää asiat. Tuntuu siltä, ettei tää opettelu vaan toimi.
Ja ollaan molemmat reilusti alle 30-vuotiaita.
Ja peppuseksi on mahdoton ajatus.
ap
Mutta ilmeisesti se kuvottaa sua, oletko koskaan kokeillut? Kannattaa voitte todella yllättyä. Pitää vaan olla paljon liukkaria tai käyttää sun omaa hunajaa.
Tiedän, että monen mielestä "koeajo" on se ensimmäinen asia, mitä uudessa suhteessa tehdään. Me tehtiin periaatepäätös, että ei harrasteta seksiä alusta asti. Tutustutaan toisiimme muilla saroille ensin. Mies on halunnut säästää itsensä sille ainoalle oikealle. Musta se tuntuu ihanalta, että mä olen miehelle se ainoa oikea. Se on hieno lahja, minkä ihminen voi toiselle antaa. Mä oonkin ajatellu, että kiva kun voidaan opetella yhdessä nää asiat. Tuntuu siltä, ettei tää opettelu vaan toimi.
Ja ollaan molemmat reilusti alle 30-vuotiaita.
Ja peppuseksi on mahdoton ajatus.
ap
vähän samoin kuin treeni pallot, mutta helpompi käyttää.
Antaa siis lihaksille vastusta, jolloin treeni tehostuu (tuloksia nopeammin) sekä auttaa löytämään ja harjoittamaan lihaksia oikein. Siinä on tikku, jonka liikkeestä huomaat että varmasti harjoitat lihaksia oikein.
Monet lääkärit ja fysioterapeutit suosittelevat COMEa esim juuri synnytyksen jälkeiseen lihasten harjoittamiseen.
http://www.sinunapteekki.fi/catalog/come-p-1174.html?gclid=CKO40a6PrKMC…
lisätietoa löytyy myös googlaamalla : )