Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nielussa olla valkoisia katteita ilman antibiottia vaativaa tautia?

Vierailija
08.08.2010 |

Mun kurkku on järkyttävän kipeä ja järkyttävän näköinen. Turvonnut, punainen ja täynnä valkoisia pilkkuja, jotka eivät ole symmetrisiä. Katetta on reilusti kerroksena.

Antibiotit päällä, eivätkä auta ollenkaan. Ovat olleet käytössä jo 4 vrk.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan väärä antibiootti mikä ei tuohon tehoa, jos ei viljelyä ole tehty.

Vierailija
2/7 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kohdalla tuli mieleen, että tutkittiinko ettei ole mononukleoosia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kyseessä onkin virustulehdus, mutta nieluviljelyhän otetaan aina, kun peitteitä on. Jos on bakteeri, niin antibiootit määrätään.

Vierailija
4/7 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi monta kertaa turhaan antibioottikuuri, kun lääkärit heti sanoneet, että selvä angiina... Eikä sitten kuitenkaan ole ollu. Mulla on ollu monta kertaa nielutulehdus, jossa samanlaiset oireet, kun angiinassa, mutta antibiootit ei auta... Itse tästä lähtien vaadin aina nieluviljelyn, että en söis turhia kuureja. Paranemista sinne!

Vierailija
5/7 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuulema selvä tapaus. Hohhoijaa. Olen kuumeessa ollut jo yli viikon ja tuntuu kuin olisi vähintääkin nielu revitty rikki niellessä. Näky on epämiellyttävä.

Kiitos paranemistoivotuksista!

T: Ap

Vierailija
6/7 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos sulla on alkanut kehittymään sinne nielupaise? Jos nyt vallan alkaa turvota kurkku umpeen, niin menes näyttämään, jos tartteis vaikka puhkaista..?

Vierailija
7/7 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mononukleoosi, jota ensin monta kertaa lääkärit sanoivat angiinaksi. Kurkku oli lopulta ihan umpeen turvonnut ja hirvittävän kipeä. Mene ihmeessä uudelleen lääkäriin, kuulostaa pahalle tuo sinun tautisi