Stina Toljander-mitä mieltä?
Kommentit (39)
Arton kesä-ohjelmnasta, jossa hän oli vieraana.
Minua kävi hymyilyttämään koko ihminen. Niin eri planeetalta, kun vaikka itse olen.
En osaa sanoa hänestä mitään. Omanlaisensa.
En itse veisi lapsiani Intiaan vuosiksi omien henkisten tavoitteitteni vuoksi.
Haistakaa paska olen Stinan tytär ja hän on paras äiti mikä voi olla :D vaikka mikä ois nii hän auttaa/rakastaa lapsiaan <3 jos jotai nii äiti lellii mua:)ja Intiassa ollaan asuttu niin hienoissa taloissa että ette voi uskoa! Uima altaat terassit ja suunnilleen joka päivä on ollut kesä:) Intiassa menin veljeni kanssa englantilaiseen yksityis kouluun mikä makso ihan hirveesti ja oli parempi kun mikään tavallinen suomalainen koulu:) äiti oisi tullut takasin Suomeen töitten ja rahan takia jo monta vuotta sitten mutta ei tullut koska hän tiesi että meillä oli kaikki kaverit siellä ja niin hän elätti meitä siellä hänen vikoilla rahoilla!ite olin niin nuori nii en tajunnut mutta äitillä ei ollut itellä paljon mitään vaatteita tavaroita mutta meillä lapsilla oli koska hän rakasti meitä!mut sit meijän rahat ei riittänyt yksityis koulun käymiseen ja ei siellä ollut hyviä kouluja ja äiti halusi että saadaan hyvän koulutuksen niin me muutettiin takas Suomeen eli oltiin suomessa:13.9.13 ja ku me asuttiin Intiassa äiti oli kanssa ollut n.5vuotta vapaaehtois töissä jossa hän on auttanut :köyhiä,orpoja,kipeitä ja kodittomia eläimiä ja kanssa vuokrannut taloja/maata täällä Suomessa(ei hänen äiti).eli oikeesti lopettakaa toi helvetin haukkuminen koska te olette vaan mustasukkaisia tylsistyneitä ihmisiä! Ja äiti on niin ihana!<3 ja ihan paras äiti!eli hankkikaa elämä ja lopettakaa toi tyhmä arvostelu! Ja luin nää kaikki äitille ja se vaa nauro :D yrittäkää parempaa!:)) t.stinan tytär ps.tiiän et tää viesti tuli vähän myöhsä(n.4v myöhäs)<3:)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 23:57"]
Haistakaa paska olen Stinan tytär ja hän on paras äiti mikä voi olla :D vaikka mikä ois nii hän auttaa/rakastaa lapsiaan <3 jos jotai nii äiti lellii mua:)ja Intiassa ollaan asuttu niin hienoissa taloissa että ette voi uskoa! Uima altaat terassit ja suunnilleen joka päivä on ollut kesä:) Intiassa menin veljeni kanssa englantilaiseen yksityis kouluun mikä makso ihan hirveesti ja oli parempi kun mikään tavallinen suomalainen koulu:) äiti oisi tullut takasin Suomeen töitten ja rahan takia jo monta vuotta sitten mutta ei tullut koska hän tiesi että meillä oli kaikki kaverit siellä ja niin hän elätti meitä siellä hänen vikoilla rahoilla!ite olin niin nuori nii en tajunnut mutta äitillä ei ollut itellä paljon mitään vaatteita tavaroita mutta meillä lapsilla oli koska hän rakasti meitä!mut sit meijän rahat ei riittänyt yksityis koulun käymiseen ja ei siellä ollut hyviä kouluja ja äiti halusi että saadaan hyvän koulutuksen niin me muutettiin takas Suomeen eli oltiin suomessa:13.9.13 ja ku me asuttiin Intiassa äiti oli kanssa ollut n.5vuotta vapaaehtois töissä jossa hän on auttanut :köyhiä,orpoja,kipeitä ja kodittomia eläimiä ja kanssa vuokrannut taloja/maata täällä Suomessa(ei hänen äiti).eli oikeesti lopettakaa toi helvetin haukkuminen koska te olette vaan mustasukkaisia tylsistyneitä ihmisiä! Ja äiti on niin ihana!<3 ja ihan paras äiti!eli hankkikaa elämä ja lopettakaa toi tyhmä arvostelu! Ja luin nää kaikki äitille ja se vaa nauro :D yrittäkää parempaa!:)) t.stinan tytär ps.tiiän et tää viesti tuli vähän myöhsä(n.4v myöhäs)<3:)
[/quote]
Moi Miska :)
Ihmetyttää vaan, että mitähän kautta tuokin "tytär" mammoineen on tänne tiensä löytänyt...? Googlettanut mamman nimeä?
Yksityiskoulun taso sitten selvisi tuosta tekstistä. Lause ja piste jääneet ymmärtämättä, vaikka onhan ne englannissakin.
Juu, "aina ne rahat jostain tulee" jäi kans mun mieleen. Ois voinu vastata, kun kysyttiin, millä elää. Erikoinen persoona, mutta olkoon.
Intiassa elelee mukavasti kolmesta lapsesta saatavilla yh-lapsilisillä ja elatusavuilla/-tuilla.
ja en pidä hänestä. Hänestä jäi töykeä mielikuva ja se porukka mitä toi seudulle mukanaan oli vähintäänkin epäilyttävää.
Henk.koht. en jaksaisi kauaa keskustella tämän tyyppisen ihmisen kanssa. En tarkoita häntä pelkästään vaan yleensäkin tätä ihmistyyppiä.
enkä tarkoita tätä pahalla :) Lapsettomalle tuollainen elämänmeno sopii hyvin ja kuulostaa jopa ihan kivalta. Kolmen lapsen kanssa ei kuulostanut pelkästään hyvältä, esim. tulevaisuutta ei tarvitse miettiä, ei edes lasten tulevaisuutta.
eikä halunnut kertoa mitään ylimääräistä
Meidän on helppo tuomita, mutta oikeasti emme tiedä hänen elämästään yhtään mitään muuta kuin mitä hän itse halusi kertoa. Eli vähän.
Etkö edes yhtään kadehdi rentoa elämänmenoa? Ehkä kuitenkin jossain sielun sopukoissa. :)
siitä olen jopa vähän kateellinen. On taatusi onnellinen omanlaisessa elämässään.
kun tyttö lähti Intiaan, äiti myi pari sijoitusasuntoa Helsingin keskustasta. Ja sitä ennen tyttö halusi perustaa Vihtii huuhaa-keskuksen, äiti maksoi senkin.
Tyypillinen varakkaan perheen hemmoteltu lapsi, joka ei osaa tehdä töitä ja joka on takuuvarmasti kusessa siinä vaiheessa, kun perinnöt jo etukäteen käytetty.
Kaikki pisteet meni eilisen haastattelun perusteella. Siis miksi ihminen suostuu haastatteluun jos ei halua vastata noin suunnilleen yhteenkään kysymykseen???
" Aina ne rahat jostain tulevat"eli Vesku tntuu maksavan aika hyvin. Ainakin eilisen perusteella.