Mimi ja Kuku on kuvottava :-(
mutta lapset tykkää.
Aikoinaan Pelle Hermanni oli niin hirvee, etten voinut itse katsoa mutta kyllä M&K vie siitäkin voiton. Jotenkin niin riman alta kuin olla voi.
Kommentit (9)
ihan kuulu kohderyhmään.
En oikein itsekään jaksa/pysty katsomaan, mutta lapsen mielestä ihan ykkösohjelma. Ja kyllä kun sisältöä vähän analysoi, niin ohjelma toistoa, itse miettimistä, ratkaisujen löytämistä, onnistumisen kokemuksia, empatiaa... Todella sopivaa sisältöä lastenohjelmassa. Kaikessa ärsyttävyydessään ihan nerokas ohjelma.
ja sen jälkeen ei oo enää ärsyttäny niin paljon.
Ja meilläkin lapset katsovat sitä. Yhtä ärsyttävä on se täti joka raapii kannelta ja jankuttaa typeriä lauluja iltasella Pikku Kakkosessa. Se tummatukkainen, jolla on silmät lähekkäin. Lauloi jotain metro-bussi-auto-renkutuksia ainakin talvella.
Ihan kamala on myös Katti Matikainen ja lapsetkin inhoavat sitä niin, että ulvovat vaihtamaan kanavaa, kun tunnari alkaa soida.
T-Y-P-E-R-Ä.
Teiniäippä varmaan.
Ja helppo on riistää lapsiltakin nautinto, sääliksi käy.
Ilahduin kun meidän lapsetkin totesivat, että se oli tylsä.
Katti Matikaisesta mullakin oli kauhean negatiivinen ennakkokäsitys, mutta sitten poika pyysi lainaamaan sen kirjana (oli päiväkodissakin luettu) ja se olikin ihan kiva.
Tänään katsoin ensimmäistä kertaa uteliaisuudesta 3-vuotiaan poikani kanssa ja minuutin jälkeen poika totesi "en tahdo katsoa tätä". Veti sanattomaksi se typerä tapa puhua, itse hahmohan on ihan hauska ja puhettakin jaksaisi kuunnella jos Katti vaan VIITSISI PUHUA KUNNOLLA!
Tänään katsoin ensimmäistä kertaa uteliaisuudesta 3-vuotiaan poikani kanssa ja minuutin jälkeen poika totesi "en tahdo katsoa tätä". Veti sanattomaksi se typerä tapa puhua, itse hahmohan on ihan hauska ja puhettakin jaksaisi kuunnella jos Katti vaan VIITSISI PUHUA KUNNOLLA!
varsinkin se "pieni peikko vailla ystävää" biisi
Just ajattelin itse samaa, ei voi kyllä itse katsoa ollenkaan. Karmeeta!