Äitini on RASITTAVA valehteleva marttyyri
Milloin opin ettei se koskaan pidä lupauksiaan? Tänä kesänä on luvannut viedä lapset korkeasaareen ja lintsille(äkkiä sitten peruikin molemmat) ja huomenna olimme lähdössä risteilylle ja nyt perui tulonsa koska tarvitsee omaa lomaa? :D Noh,mennään sitten ilman mummoa,itse hän kyllä tätä risteilyä ehdotti..
Kommentit (5)
Kovasti tahtoo sekaantua elämäämme mutta AINA peruu tulonsa esim lasten ristiäisiin,synttäreille jne. ap
Miten äitisi seurustelee muiden ihmisten kanssa? tekeekö samaa muille kuin sinulle?
Minun äitini on muiden ihmisten ylin ystävä ja luotettu kuuntelija ja auttaja, minulle voi sitten tehdä näitä kämmmejä!
narsismi- diagnoosin :) hohhoijaa
Mutta tiedän miltä ap:sta tuntuu, minun äitini lupailee lapsille yökyläilyä ja liikennepuistoa ym. joka kerta, kun näemme ja sitten lasten kysyessä milloin, äitini vastaa, kun mummolla on aikaa tai ei ole sitä ja tätä ja tota. Tänä vuonna ei ole vielä ollut aikaa :( Ikävintä on se, kun joutuu itse selittelemään, miksi mummo lupailee, kun esikoinen alkaa jo muistamaan ja tajuamaan, että lupauksia ei pidetä.
että toistuvasti rikotaan lupaukset?jos se kerran ei ole yksi luonnehäiriön piirteistä?
Tyypillinen vanhus, ei haluu olla tiellä, mutta haluis tulla. Kovasti kaipais vakuutteluja että olis tervetullut.