Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä teidän ekaluokkalainen viettää ensi viikon?

Vierailija
07.08.2010 |

Meillä on tilanne, että me vanhemmat ollaan töissä ja pikkusisko tarhassa, mutta ekaluokkalaisella ei ole paikkaa kuin kahdeksi päiväksi ensi viikolla. On tosi reipas ja itsenäinen 7-vuotias, voisiko olla jo yksin päivän? Siis jos lähellä asuu aikuisia, joihin voi turvautua päivällä, jos tulee hätä. Alkaa ideat jo loppumaan, eikä isovanhempia oikein kiinnosta auttaa, kysytty on :(

Ja tiedän olevani idiootti, kun en ole asiaa hoitanut aikaisemmin, uskoin todella, että isovanhemmat auttaa. Tarhapaikkaa en raaskinut viideksi päiväksi ottaa, kun olisi pitänyt maksaa koko kuukausi :(

Mutta ideoita kiitos!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mukana töissä piirtelemässä ja leffoja katselemassa.

Vierailija
2/15 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan meidän epun töihin mukaan, mieheni ei voi. Voisiko teistä kumpikaan? Entä naapurit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on siihen asti.

Vierailija
4/15 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäis kyllä yksin.

Me otettiin tarkoituksella kesäloma ennen koulunalkua, eli on lomailtu nyt 3 viikkoa ja vielä ensi viikko on lomaa.

Vierailija
5/15 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meilläpäin on tapana, ja mieluiten niin, että laitat illalla klo 21-22 viestin, että voisiko meidän X tulla teille huomenna leikkimään, kun se joutuisi muuten olemaan koko päivän yksin. Vastapuoli ei kehtaa kieltää, kun tietää, ettei muutakaan enää järjesty eikä kehtaa ottaa omalletunnolleen moista heitteillejättöä. Joten lapsi tulee klo 8 ja lähtee klo 16 (tai myöhemmin...) ja oman perheen jutut ja vapaampi lomameneminen oli sitten siinä.

Ja joo, mä olen siis se näitä viestejä vastaanottava ja kieltämättä todella kypsä tähän päiväkotitäteilyyn, mutta onneksi kohta alkaa koulut ja työt...

Vierailija
6/15 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapäivät IP-kerhossa, minulla maanantaina palkaton vapaa.

Vierailija
7/15 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesta riippuen tuon ikäinen voisi ehkä olla kotonakin puhelimen kanssa.

Tai etkö voisi kysyä niiltä lähialueen aikuisilta, voisivatko hoitaa lasta? Minä ainakin mielelläni auttaisin naapuria tuon verran.

Vierailija
8/15 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on tutut ja turvalliset ohjaajat.

Vierailija
9/15 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on tutut ja turvalliset ohjaajat.

Vierailija
10/15 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olemme koko viikon lomalla.

Itse en jättäisi tuota 6-vuotiasta vielä yksin, mutta kyllä tässä sitäkin vielä opetellaan.

Vierailija
11/15 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä alkaa koulu myös tiistaina, mutta vasta seuraavan viikon tiistaina. Eli on koko ensi viikko lapsella vapaata. Joo, mullakin oli lomaa tähän asti ja on taas ensi viikon jälkeen. Töihin en voi ottaa, kun olen asiakaspalvelussa. Mies ehkä voisi, mutta emme tiedä miten saa siellä ajan kulumaan...

Olin tosiaan luottanut, että isovanhemmat auttavat ja olin asiasta hyvissä ajoin puhunut, mutta eihän heillä toki mitään velvoitetta ole... Naapurit kyllä auttaa, mutta kun eivät ole kotona...

Mutta kai asioilla on tapana jotenkin järjestyä, toivon niin...

Vierailija
12/15 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaaan veljen kansssa jääävät nukkumaan. Tulevat sitten syömään, veli kuljettaaa mopolla meille. Tämä viikko vielä ,ei osaa olla vielä yksin.

Vierailija
13/15 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan läppäri ja kasa DVD:itä.Myös kaikki netin lastensaitit käyttöön (pikkukakkonen jne.).

Myös tuo oli hyvä vaihtoehto, jos joku tuttavaperhe ottaisi hänet "päivähoitoon".

En jättäisi yksin koko viikoksi!

Vierailija
14/15 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on tekemistä tämän asian kanssa?

Vierailija
15/15 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin ja järjestin lapseni kaverille siksi päiväksi. Tuo tänne se jos et muuta keksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä