Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko linkittää Seksi-palstalta yksi ihana juttu:

Vierailija
06.08.2010 |

Aloittaja kysyy, millaiset hiukset ovat naisella kauniit ja mies vastaa

"Suorat, puhtaat ja puoliselkään.

Minusta on aivan erityisen hellyyttävän ja kauniin näköistä kun poika on murkinalla ja kerää pikkunyrkkiinsä vaimon hiuksia.

Pitkillä hiuksilla on myös mukava leikitellä kun istutaan sohvalla ja katsellaan TV:tä.

Ja onhan vaimo aivan ihana katsella takaapäin, sipaista tukkaa sivulle ja suudella kaulalle.

Ja muistan kyllä kun näin ensimmäisen kerran vaimoni. Hänellä oli tukka kalanruotoletillä, farkut, paita, kumisaappaat - oli kevät hommissa kasvipalstallaan. Ehdin hetken katsella häntä takaapäin ja kaunis tukka jäi ikuisesti muistoihini."

Kylläpä kirjoittaa kauniisti naisestaan tuo mies... ei minun mieheni varmasti ikinä pystyisi tuottamaan tuollaista tekstiä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verbaalisesti lahjakas. Kasvanut selvästi ympäristössä, jossa ei ole arvostettu insinööritieteitä yli kaiken.

Vierailija
2/17 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti teksti ei ole mitenkään erityisen "vau". Kertoo vain mielipiteensä, that's it.

Mutta toki voitte pitää puoliselkään ulottuvat kutrinne imago-vahvikkeena itsellännekin. Huoh.

Ja kyllä, minulla ON pitkät hiukset, so what?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti teksti ei ole mitenkään erityisen "vau". Kertoo vain mielipiteensä, that's it.

Mutta toki voitte pitää puoliselkään ulottuvat kutrinne imago-vahvikkeena itsellännekin. Huoh.

Ja kyllä, minulla ON pitkät hiukset, so what?

Vierailija
4/17 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut joku nainen kirjoitella miehen nimissä.

Vierailija
5/17 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää. Kyseinen mies kirjoittaa vaimonsa_hiuksista_kauniisti, ei itse vaimosta.

Vierailija
6/17 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää. Kyseinen mies kirjoittaa vaimonsa_hiuksista_kauniisti, ei itse vaimosta.

Kirjoittaisikohan siksi, että hiuksista kysyttiin!!??

Itselleni on jäänyt mieleen mieheni vastaus, kun sukulaisensa huomautti lihomisestani. Rakkaus lihottaa ja hellä katse siihen perään oli hänen vastauksensa.

Vierailija
7/17 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisikohan siksi, että hiuksista kysyttiin!!??

Itselleni on jäänyt mieleen mieheni vastaus, kun sukulaisensa huomautti lihomisestani. Rakkaus lihottaa ja hellä katse siihen perään oli hänen vastauksensa.

Ap kirjoittaa miehen kirjoittavan kauniisti NAISESTAAN, vaikka tämä todellisuudessa kirjoittaa hiuksista.

Vierailija
8/17 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies mulla onkin.

Vierailija
9/17 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko, kukaan ei kommentoi tällaista ihanaa juttua, mutta kaiken maailman inhoja juoruja, provoja jne. kyllä kommentoidaan.

Olkaamme siis me ap iloisia positiivisuudesta, siis siitä että osaamme poimia kivoja asioita vaikka olisivatkin toisten elämästä.

vaikka,,kyllä olen onnellinen että mieheni kyllä puhuu edelleen minusta kauniisti, yhdessä oltu 6 vuotta. muistelee ihania aikoja,nauttii todennäköisesti tästäkin hetkestä...? ;)

Vierailija
10/17 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies itsessään on ihana ja vaimo myös! ja etenkin, että tajuavat toistensa ihanuuden!

Vierailija
11/17 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli todella kaunis kirjoitus!

Huomautin omalle miehelleni, että hänellä on esteettistä silmää (hän on sisustuspuuseppä), johon hän totesi, että "niin, siksihän minä sinutkin valitsin". Anoppi ja appiukkokin olivat mielissään kun poikansa osaa huomioida minua kauniisti. :)

Vierailija
12/17 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tykkää-nappi (niin kuin fb). Helpompaa kuin kirjoittaminen tms. komppaaminen.

Vierailija
13/17 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista rakkautta!

Vierailija
14/17 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yleensä tän palstan miehet vaan valittaa, millaisia pihtariemakoita heidän vaimonsa ovat. Joskus ihan unohtaa, että jotkut miehet saattavat arvostaa naistaan vielä parisuhteessa ja lastenkin jälkeen.

Vierailija
15/17 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa itseni miettimään että miksen vielä odottanut rauhassa. Nyt kahdeksannella kuulla raskaana ja kaikki muuttunut... En halua paljastaa yksityiskohtia, mutta oma mieheni tosiaan kirjoitti minusta alkuun tekstejä. En ollut tajunnut sitä ennenkuin tämän raskauden myötä että eihän meillä enää muutamaan vuoteen ollut tuollaista rakkautta. Ja nyt nämä kuukaudet ollet pahinta kriisi aikaa. Voikohan tuo aika enää koskaan tulla takaisin? Anteeksi negatiivinen viesti tänne väliin! Mutta aivan ihana oli tosiaan tuo kirjoitus!!

Vierailija
16/17 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että taitaa olla ai an ihana tyyppi tuon miehen vaimokin!

Vierailija
17/17 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu hiuksiani, onpa ostanut minulle hiuslenkkejäkin ja muuta kivaa. Eikä ole homo, vaan sielunkumppanini. Olen kai onnekas...

5 vuotta ollaan oltu yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi