Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisille on vissiin ihan normaalia tehdä ohareita nykyään?

Vierailija
06.08.2010 |

Lupasin eräälle kissanottajalle toimittaa pennun lähemmäksi heitä, koska heillä ei ollut autoa. Mieheni vei työreissullaan kissan äidilleni päivällä ja hakijan piti hakea klo 17.00 jälkeen.

Eipä ole kuulunut mitään vielä, hakija ei vastaa puheluihin eikä viesteihin.

Huomenna aamulla lähden hakemaan pentua takaisin, ajoa tulee 160 km, jos en ole sitten synnyttämässä.

Tyhmän sinisilmäinen olen, ei näköjään voi kehenkään enää luottaa. Vituttaa ihmisten välinpitämättönyys, jos esteitä tulee niin miksi niistä ei voida ilmoittaa?

Jos joku on kivaa pentua vailla niin Espoossa nyt olisi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kissanomistajia noin "sitoutuneet" ihmiset ovat? Kultareunaa etsimässä tästä pilvestä, kissa saanee paremman perheen? =)

Mutta kaikenlaisia ihmisiä...

Vierailija
2/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisille edes haluaisi kissaa antaa. Eilen vielä kysyin ja varmistin, että laitanko kissan tänään mieheni mukaan, että hakevatko he.

Oma tilanne on se, että synnytys voi alkaa milloin vain ja korpeaa lähteä ajamaan tämän takia. Äitini ei voi kissaa kovin kauaa pitää.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen niin luottavainen ollut ja tosi usein pettynyt.

Kannattaa varmaan pyytää joku varausmaksu tuollaista varten etukäteen vastedes?

Voi kun tykkäisin niin kissanpennusta, mutta on koira nyt ja kahdessa olisi liikaa.

Vierailija
4/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyysin pennusta huimat 10€ ja kuskasin vastaan 80 km. Tällaisia ihmiset nykyään. Ei olisi itsellä pokkaa.

ap

Vierailija
5/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani sai muutama vuosi sitten pentuja (sekarotuisia) ja ottajia oli. Yksi tyttö sitten 250 kilometrin päästä halusi koiran ja tuli tämän hakemaan miehensä kanssa. Kaksi päivää tämän jälkeen ilmoitti ettei voi koiraa pitää koska ovat allergisia (tiesivät sen jo etukäteen) mutta koiralle oli jo uusi koti hommattuna. Minä en siihen suostunut, sanoin että koira pitää tuoda minulle takaisin. Sen jälkeen ei kuulunut mitään.

Onneksi meillä oli yksi yhteinen tuttu joka sai tämän tytön kiinni ja käski palauttamaan koira. Koira pääsi luokseni takaisin ja sai hyvän kodin samalta kylältä. Mutta harmitti ihan tosissaan koiran eestaas kuljettaminen. Ja kun sen olisi voinut estää.

Vierailija
6/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen niin sinisilmäinen ja haluan uskoa ja luottaa ihmisiin. Ja vielä auttaa heitä saamaan lemmikki kun eivät itse pääse hakemaan.

Eipä tuollaiset tarvitse mitään lemmikkiä, hyvä, että paljastui jo tässä vaiheessa.

AP

Vierailija
7/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei hänelle ole sattunut mitään pahaa, jonka vuoksi ei vastaa tms.

Vierailija
8/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin kävin mielessä, että jos oikeasti on sattunut jotain. Toivottavasti ei ole.

AP