No kylläpä on iskenyt posliinivillitys!!
Kaikki ajelee nykyään alapäänsä kaljuksi, mummot, vaarit, parhaat kaverit, naapurit ja teinipojatkin!!
(siis jos nyt taas on av-palstaan luottaminen :D )
Kommentit (13)
karvat ajettiin sairaalasssa. Ne kutisivat tosi paljon ,kun alkoivat kasvaa.
mutta ei ajeltu, karvat vaan tipahtaa iän myötä pois. Helpottaa mukavasti vaipanvaihdon yhteydessä...
T: lähihoitaja
Kaikki ajelee nykyään alapäänsä kaljuksi, mummot, vaarit, parhaat kaverit, naapurit ja teinipojatkin!! (siis jos nyt taas on av-palstaan luottaminen :D )
Anopitkin, ainakin mun anoppi on ollut posliini ensi näkemästäni (siis saunassa) lähtien.
Mulla nykyäään rehottaa nää, tupsut. Pelleilessä laitan sringit ja näytän miehelle miltä näyttää . Tosissaan rupeaa naurattamaan, ihan kuin Kummmeleitten hupi ohjelmasssa.
Mua ihmetyttää, kun täällä AV:lla suunnilleen jokaisella on posliini, ollut jo teini-ikäisestä asti, mutta mun tuttavapiirissä ei ole kuin kolmella, ja kahdella heistä kiitorata. Enkä ole uimahalleissakaan juuri nähnyt. Onko tämä paikallinen ilmiö tai jotain? Ovatko vaikkapa kaikki forssalaiset posliineja.
mä voin luottamuksellisesti ja valehtelematta paljastaa, etten ajele.
Mä en ole nähnyt ihan oikeasti yhtä ainutta kokoposliinia koskaan ja kuitenkin käyn uimahalleissa ja kylpylöissä 2-3 kertaa kuussa.
Yksi kaveri kertoi kerran ajelleensa kaiken pois mutta sekin oli hyvin lyhytaikainen kokeilu.