Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin onnellinen kun pääsen rivitalosta pois!

Vierailija
29.06.2023 |

Muutan kerrostaloon ja jatkossa yksikään ihminen ei kävele mun ikkunan vierestä ja tuijota sisälle. Ellei sitten ole 8 metriä pitkä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä täällä parvekkeella ole hyttysiäkään!

Vierailija
2/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikerrosluhtitalo olisi kätevä, paitsi jos on viimainen sää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta saman tien 15. kerrokseen.

Vierailija
4/20 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannissa ei käytetä yleensä verhoja lainkaan, mieti sitä!

Vierailija
5/20 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muutin hiljattain rivitalosta kerrostaloon. Olen hyvin tyytyväinen.

Vierailija
6/20 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni meinasi että ostetaan sen siskon rivari asunto. Minä sanoin että ei helvetissä osteta. Mielummin asun kerrostalossa 2 kerroksessa.

Vierailija
7/20 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti se mahdollisuus kuitenkin pitää ottaa huomioon että kahdeksassakin metrissä joku voi seisoa olohuoneesi ikkunan takana, korkeampanakin. Ja voin sanoa kokemuksesta, että pershalvaus on ihan omaa luokkaansa silloin.

Vierailija
8/20 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten miksi ei?

Vierailija
9/20 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onnellinen, että 1 taloyhtiön kolmesta kyylästä tajusi muuttaa pois. Muutaman vuoden sisällä toinen tulee poistumaan luonnollisista syistä johtuen, ja kolmas jää kitisemään itsekseen. Muita asukkaita ei kiinnosta muiden elämä.

Vierailija
10/20 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivarissa asuneena en muuttaisi uudelleen.

Ne on semmosia kyttäys paikkoja ja se oma piha. No oot pihalla ni aina joku tunkee siihen juttelee, enemmän omaa rauhaa ku menee puistoon viltin kaa.

Kerrostalo paras

Vierailija
11/20 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojasta siis aallikkoon, kerrostalossa sinulla tulee olemaan vielä entistäkin vähemmän yksityisyyttä, naapurit kuuntelevat/kuulevat kun käyt tarpeillasi tai vaikka puhut puhelimeen. Puhumattakaan kaikesta muusta paskasta.

Vierailija
12/20 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katutason asunnossa sälekaihtimet ovat ihan ehdottomat. Saa hajavaloa näkien ulos mutta sisälle ei näe. Kaihtimien lisäksi meillä pimennysverhot lisäksi. 

Vierailija
13/20 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ojasta siis aallikkoon, kerrostalossa sinulla tulee olemaan vielä entistäkin vähemmän yksityisyyttä, naapurit kuuntelevat/kuulevat kun käyt tarpeillasi tai vaikka puhut puhelimeen. Puhumattakaan kaikesta muusta paskasta.

Muutin rivitalosta kerrostaloon. Täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Kenenkään vessanvedot eivät kuulu. Ihmiset eivät kyylää toisiaan, vaan jokainen saa elää rauhassa omaa elämänäsä. Nautin.

Vierailija
14/20 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten miksi ei?

Minuakin kiinnostaisi. On melkein kiusallista kävellä sellaisten akvaarioiden ohitse, kun ihmisten elämä on näkyvillä. Toisaalta, koska heille se on normaali tapa, niin miksi sitä kiusaantuu siitä, että he näkyvät arkisissa puuhissaan. Enkä tarkoita, että tuijottamalla tuijottaisin ja törmäilisin sen takia lyhtypylväisiin. Mutta miksi siis heillä ei ole verhoja sellaisissakaan asunnoissa, joihin näkyy selvästi kadulta. 

Vierailija
15/20 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voi sen vessan vedon kuulla jos laittaa kaikki laitteet kiinni, ja menee sinne vessaan kuunteleen, ni kyllä se vähän kuuluu.

Rivarissa kun joku pitää juhlat ni on melkein ku ois ite mukana, niin hyvin se puhe kuuluu läpi

Vierailija
16/20 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten miksi ei?

Heillä ei oo marimekkoa

Vierailija
17/20 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän kuuntelevat. Kunhan minä en joudu katselemaan heitä.

Ap

Vierailija
18/20 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten miksi ei?

Se liittyy niiden kalvinistiseen uskontoon, että ihmisellä ei kuulu olla mitään hävettävää.

Vierailija
19/20 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Joo, mää kyl mietin sitä. Ja totesin että mun kämpässä Hollannissa(tai missä tahansa muuallakin) on verhot tai muut näkösuojat.

Vierailija
20/20 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä muuta ainakaan pienkerrostaloon, 90% todnäk on että joudut taloon missä on kyyläparatiisi, katsoo kaiken mitä teet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi