Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että lapsiluku on täynnä

Vierailija
06.08.2010 |

tuleeko sellainen tunne että nää on nyt tässä.Lähinnä siksi mietin tällasia koska tämän kolmannen lapsen jälkeen olin sitä mieltä että ei enää yhtään enempää.Nyt kun olen oppinut tuntemaan tuon pikkuisen tulee tunne että se yksi vielä puuttuu, sitä en osaa edes selittää mutta niin se vain on.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin lapsiluvun täyttyminen oli harkittu päätös ja yllättävän rankka sellainen. Tunne, että "ei enää koskaan" suretti ja luopuminen vauva-asioista oli vaikeaa. Mutta tiesin, että sama tunne olisi ollut neljännen, viidennen jne. jälkeen edessä, ja meidän perheessä kolme lasta on juuri sopiva määrä.

Vierailija
2/4 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsyttelin asiaa vielä vajaan vuoden ja sitten hakeuduin strilisaatiion. Myöhemmin on poistettu kohtu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin oli semmoinen haikeus sanotaan tuonne kahteen vuoteen asti, että olisi nimenomaan sitä vauvaa tehnyt vielä mieli. Sitten tajusin, että olisin halunnut nimenomaan sen vauvan, ja kun aloin pohtimaan, että meillä olisi neljä lasta, joista osa olisi yläasteiässä, osa ala-asteella, tajusin, että hetkinen, kyllä todellakin kolme lasta riittää meille.

Ainahan sitä voisi tehdä sen yhden ja vielä yhden, mutta haluan ehtiä elämään vielä muunlaistakin arkea kuin tätä lapsiperhe-elämää.

Vierailija
4/4 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisen lapsen piti olla viimeinen, nyt lapsia on jo 6.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan