Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä löytäisin hyvän miehen? :OD

Vierailija
06.08.2010 |

Enpä olis uskonut, että tällaista täällä koskaan ihmettelisin...

Erosin muutama vuosi sitten ja oon ollut melko vannoutunut sinkku siitä saakka, paria lyhyttä seukkaamista lukuunottamatta. En oikein tiedä, miten niihin olen päätynyt, kun olen ollut sinkkuna onnellinen ja nauttinut kaikesta menosta ja meiningistä, pitänyt hauskaa. Ja voi, kuinka hauskaa olenkaan pitänyt! :D No, nyt tilanne onkin yllättäen se, etten enää "jaksa" pitää koko ajan hauskaa ja mennä ja rellestää, vaan kaipaisinkin koti-iltaa ja sohvalla löhöilyä ja yhteistä puuhastelua pihalla ja jotain sellaista... tavallista olemista. Siis ilmeisesti parisuhdetta? Vai olenko masentunut, kun mikään "entinen" ei kiinnosta? Vai mistä ihmeestä on kyse? Mä itse ehkä luulen, että haluaisin miehen ja parisuhteen ja sitä kaikkea paskaa, mikä ei oo moneen vuoteen kiinnostanut yhtään... Omituista. No, helpommin sanottu kuin tehty. HYVIÄ, KUNNOLLISIA, KIVOJA MIEHIÄ ei nimittäin taida olla olemassakaan? Rentut, juopot, pettäjät, läheisriippuvaiset, välinpitämättömät, työnarkomaanit, työnvieroksujat, tosikot, mielenterveysongelmaiset, oidipuskompleksiset, narsistit ja kaikki maailman muut sekopäät on nähty. Normaalia, tavallista, hauskaa, mukavaa miestä? Ei havaintoja.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukava, että ketju on ottanut tulta alleen.

Joku kirjoitti, että vaikutan siltä, että oon tottunut olemaan yksin ja päättämään jne. Varmasti näin osittain onkin (ja pelkään, että ajan kuluessa koko ajan vain enemmän ja enemmän, lienee ihan normaalia). Erosta on kuitenkin "vasta" kolme vuotta, joten ihan yksineloon (tai lasten kanssa eloon) en kuitenkaan koe olevani mitenkään jumiutunut.

Ja koska on nuo lapset, ihan hirveästi en usko olevani "reissussa rähjääntynyt", toki olen railakasta sinkkuelämää viettänyt, mutta en niin paljon kuin vastaavassa tilanteessa lapsettomana olisin.

Tuollaista ysin tyylistä miestä juuri tarkoitan. Joku kirjoitti, että pitäisi tietää tarkemmin, mitä hakee, mutta en tähän lähtenyt tarkentamaan, mitä kunnollinen tai mukava mulle tarkoittaa, kun eihän tämä mikään deittisivusto ole. Mutta 9 missä sinun kaltaisiin miehiin sitten voi törmätä? Oon 34, joten aika harvoissa tämän ikäisen naisen harrastuksissa on sopivan ikäisiä vapaita miehiä. Baarissa miehet tuntuvat olevan yhden yön seuraa vailla. Kaupan kassajonossa? Prisman puutarhamyymälässä? Motonetissä? :D

No, en nyt vielä toivoani heitä, ja kuten aikaisemminkin sanoin, sinkkuna on ollut ja tavallaan on välillä vieläkin, ihan kivaa. Välillä vain kaipaisin niin paljon jotain muuta...

Vierailija
42/43 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa myös ne miniän lapset.

Poikani pettyi muutama vuosi sitten naiseen ja teki kai jonkin sortin päätöksen kun ei ole vakavasti sen jälkeen seurustellut.

Ikää hänellä on 25v ikäisekseen kypsä.

Pitää kovasti lapsista ja käy säännöllisesti töissä.

Olisiko treffiseuraa tarjolla?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tännehän oli tullut paljon mukaviakin vastauksia! Kiva, jos keskustelu jatkuu vielä! Ja hienoa huomata, etten ole ainoa näin kokeva, toisaalta tietysti surullista, että meitä onkin näin paljon.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi